2011. jan. 23.

sokminden. xD

Szombaton megírtuk a felvételit. 10-kor kezdtük a magyarral. 11-kor a matekkal. :P Bambi és Dóóri fél 9 helyett háromnegyedre jöttek. Amúgy csak azért jöttek előbb, mert nem tudott Bambi otthon adást nézni, mert nem indult el neki, azért nálam akarta megnézni. Dóóri meg persze akkorra jön, mint Bambi. :D 9-re Enikő is ideért. Amikor már majdnem elindultunk Dorka meg Anett is csöngetett.. de akkor már mentünk is át a Bibóba. Rengetegen voltak. Az aulában várakoztunk, ami még mindig nagyon tetszik.. bár így másodszori látásra kisebbnek tűnt, mint elsőre. XD *mindig ez van* Névsor szerint voltunk elosztva termekbe. Mivel én eléggé elől vagyok, benne voltam a második felsorolásban. *alig tudom megfogalmazni XD* Így még a teremben 15 percet vártunk és ültünk 10-ig. :)
Az egész könnyebb volt, mint amire számítottam. :D Főleg a magyar volt könnyű.. talán 6-7 pontot vesztettem. Bár sose lehet tudni. De a mateknál biztos jobb lett. Bár annál is 10-ből kb 8 feladatot tudtam. :) De most már nem is érdekel. Az, hogy felvesznek-e már nem tőlem függ. ^^
Amiatt várom már, hogy tudjam, hova vettek fel, hogy tudjam, kik lesznek az új osztálytársaim. Szeretnék már új barátságokat kötni. Már van egy-két kiszemelt ember, akikkel szeretném ha barátok lennénk. ^_^
A jövőhét már biztos nem lesz olyan könnyű, mint amilyen ezelőtt volt. Talán 3 tárgyból írunk témazárót. Ági nénivel lesz a nyelvvizsga-előkészítő. .___. Nincs meg egy lapom magyarból.. basszus nem tudom, hova tehettem. Áhh.. pedig mindig vigyázok a cuccaimra. -__-
És jövőhét szombaton fellépés este Soltvadkerten. Remélem jó lesz. De én biztos nem a fehér fölsőben leszek.. az egy nagy szar.! Szerzek valami szebb felsőt! 
Sokat írtam? Nem hiszem. Tegnap megszállt az ihlet, és rögtön írtam 6 db A5-ös oldalt. :D Ilyenkor szeretem magam. Meg ezután a jól sikerült magyar felvételi után, kaptam kicsit több elszántságot az irodalom terén! Ez most így jó.. remélem nem lesz rosszabb.
Mostmár befejezem.. pedig annyi mindent akartam még. Van ilyen, hogy csak úgy jön belőlem a szó. X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése