2011. ápr. 27.

adás, stb.

Először is akármennyire is idegeskedtem miatta, akkor is (mind mindig) 5-ös lett az irodalmi dogám. :D Még a külalakom is 5,, lett.. pedig nem igazán törekedtem szép írásra.. pedig tudom, hogy eléggé rondán írok. :P Persze mikor meg igyekszek szépen írni, kapok egy négyest. XD És pénteken vagy szombaton meg fogom írni a ballagási beszédet is, mert én akarok olyat írni.. nem azért mert 5-ös jár érte, hanem mert akié a legjobb felolvashatja ballagáson, és én azt nagyon szeretném. ^w^
Tegnap Petrával (leendő osztálytárs- újbarátnő:D) próbáltunk regisztrálni live.nicovideo.jp-re.. nagy nehezen megtaláltam neki, hol lehet regisztrálni. Több mint 20 percig kerestem. De aztán mégse tudtunk együtt A9Channel-t nézni. :P Eleve ott volt az az 1 óra eltolódás.. amiről én csak 3 óra után értesültem. Pedig már tök ideges voltam, hogy nem akar beengedni, pedig be vagyok jelentkezve és már 15:10 van. XD 
De én azért végignéztem.. és volt rajtam kívül még 2 magyar, akikkel beszéltem közben. 
Csak egy-két kép, mert egyébként unalmas lenne. :)

A bajszos műsorvezető. XD Kicsit meglepődtem, mikor először megláttam...

Erre már vártam. *w* Az a cukiii fejee~. :3


 Már az első 15 percben megsérül. XD Azt hittem beverte a fejét, de ő azért nem ilyen béna.. csak nagyon úgy látszódott. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése