2011. ápr. 16.

szombat :)

Ma németezés, és Bambi itt volt kicsit. És a végén már mindenen röhögtünk, hogy már fájt fekve a mellkasom. ... egy kisebb részt kitöröltem) ... Na, mindegy.. legalább Bambitól, mert ő tudakolódott, megtudtam, hogy mi volt ez a 3 részre osztásos hülyeség, hogy az osztály lányait egyes emberek 3 csoportra osztották.. mi hárman voltunk a "buzi japánosok". Jólesett köszönöm. .__." Jó, én semmiképp nem akarok konfliktust.. csak most a többiek is beszélnek arról, amit ők szeretnek, de jó mindegy.. én akkor befogom legalábbis előttük biztosan (bár már csak 2 hónapig kell kibírnom:D). Nem fogok egy szót se ejteni a keletiekről.. ha ezzel elkerülhetőek a konfliktusok, de ez akkor tényleg nagyon szarul esett. Én alkalmazkodó vagyok.. de még így is tudom, hogy én vagyok a jobb.(nem akarom részletezni, de többet érek, mint akik ezt mondták.. az biztos.) *öntudat XD* 
A héten volt apa névnapja, és elmentünk a könyvesbolt-kávézóba, mert apa ott még nem is volt. Szokás szerint banános forrócsokit ittam. *w* És szülinapokról, névnapokról kezdtünk el beszélni. Szóba jött a ballagás, mert nekem ballagás előtt egy nappal lesz névnapom. :) És ma már le is van foglalva, hogy hol ünneplünk, mert itthon fele annyi ember se férne el, mint amennyit hívni akarunk.. pedig nem tervezünk olyan rengeteg embert hívni.. meg más, hogy ki jön el ténylegesen. De biztos, hogy én akarok írni beszédet.. szívesen fel is olvasnám. ^_^ Úgy várom már azt a pillanatot. :) Bár biztos hiányozni fog az osztály. :P
Olyan gyorsan telik az idő...
Bár ez attól függ, honnan nézzük.. mit várunk, és mit nem. 

5 megjegyzés:

  1. Halli
    Csak annyi h h-h nemkéne dórinak megtudni??miért?:O
    Hát igen,jó kis feszültségforrás volt ez a 3 részre osztás,de azthiszem mindenki szempontjából érthető..:S Bettiék kicsit durván fogalmaztak,de ha nem ennyire hangsúlyosan mondták volna,sajna igazuklettvolna...De tényleg túl durvánmondták:/
    na csak ennyi..:) szióó

    VálaszTörlés
  2. jójó én meg tudom érteni. ezért is mondom, hogy nem akarom h emiatt legyünk kitaszítva.. én magamban tudom tartani.. de sajnos dóri már nem ilyen toleráns. =/
    amúgy meg szerintem balhét csinálna belőle, ha megtudná h itt volt.. különben is egyszer felhívta bambit mikor itt volt.. bambi meg azt mondta, hogy épp otthon van XD szóval hazudott.. és arra már biztos mérges lenne. :P

    VálaszTörlés
  3. na nem azért,de dórinak semmiköze ahhoz h ha egymásnál vagytok...x'D
    ht,ha dóri nemtud bekussolni,akkor huzzon a ramónáékhoz,mert énugyan nemfogom elviselni..:D csak azért nem taszitottuk ki még dórit,mert téged féltünk h esetleg vele mennél..aztmeg nem akarjuk :S

    VálaszTörlés
  4. óó baszki jó tudni X''''D hát lesz, ami lesz. mi úgyis osztálytársak leszünk jövőre is.. bambi is remélhetőleg bibós lesz.. dóri meg nem. akkor már nem kell ilyenek miatt aggódnod XD és igen, tudom hogy te aztán nem fogod jópofiságból elviselni őt. :)

    VálaszTörlés
  5. :)) hát igen..
    bambi biztos ottlesz,dóri meg majd elhúz arrra a bizonyos helyre xDD...áh,ha keresztbe tesz nekem...mind1:P de jövőre kedvesebbnek kell lennem..xDD

    VálaszTörlés