2011. máj. 23.

szünet csak nekünk^^

Tegnap 4 körül értem haza osztálykirándulásról. Amikor indultunk vissza már esett az eső. Meg szombaton is kétszer esett, de azért jó volt. Jövőre jobb lesz, abban viszont biztos vagyok. Mert ez az esti őrzés, hogy még másik szobába se mehettünk át, hát elég szánalmas volt. Három méterről telefonáltunk egymásnak, hogy ők alszanak-e, és mit csinálnak, de 4 körül már az utolsók is lefeküdtek. Mi is akkor aludtunk el. De ha belegondolok, voltak vicces események is. :) Jól eltöltöttük az időt, de az éjszakai túra miatt van egy kis izomláz a lábamban. :P 
Mára pedig mivel így, hogy hétvégén mentünk nem használtunk el egy elhasználandó szünetnapot, otthon maradhattunk. :) 9-kor keltem, megreggeliztem kint a teraszon. Imádom, hogy egyre jobb idő van. :D Egy-két képet az elmúlt napokról majd később rakok fel. Most el kellene kezdenem tanulni, mert hihetetlen mennyiségű hülyeséget kell még megtanulnunk irodalomból, és még törire is kell tanulni. Mondjuk arra úgy fogok tanulni, mint a múltkorira: megtanulom nagyjából és puskát írok hozzá.. így megvan az 5-ös! XD 
Arra jöttem rá, hogy egyre kevésbé érdekel most már az irodalom. Persze imádok írni, meg olvasni is, de talán ez ennyiben most ki is merül. XD 
Úgy érzem, kicsit változni fogok!
(Bárcsak más is tudna változni._.")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése