2011. jún. 26.

időhiány

~CN Blue - intuition.
Még csak szinte a közepén tartok Bambi történetének, de már mindjárt túl vagyok a 3. word oldalon. :) A végén mégis visszatér a kedvem az íráshoz.. valamivel ki kell fejeznem magam, ha már semmi kedvem a rajzoláshoz sem. Valahogy elég sok mindentől elment mostanában a kedvem. A holnaphoz sincs kedvem. De remélhetőleg az lesz, ami már mostanában többször is előfordult: Nem akartam valahova menni, tényleg semmi kedvem nem volt, aztán minden tökjóól sült el. :) Fent leszek hajnali 1-ig legalább, de nem fogok fél10-ig aludni, mint ma. -.-' Az alvást annyira időpazarlásnak érzem. Annyi mindent tudnék az idő alatt csinálni. :P Különben is szépen belegázoltak a holnapi terveimbe, így időhiányban szenvedek, de meg lehet ezt is szokni. - laura nagy okossága: "Mindent meg lehet szokni." De.. jó lesz ez.! Sminkelek, jó képet vágok, és besietek (Bambival együtt) holnap 2-re a városba, hogy a ballagás óta először az 5 legjobb barátnő is találkozzon. ^w^ Így holnap délelőtt is sok minden van, amit akarok csinálni. Meg akkor viszek pénzt, és ha akar valaki jönni ha nem, én bemegyek "körülnézni" egy-két boltba. :P Most úgy káromkodnék egyet! De nem fogok.. szóban amúgy is ha itthon vagyok minden tizedik, huszadik szavam csúnyaszó, a blogot nem szennyezem ezzel. (Ez csak azért van így, mert itthon szinte nem is beszélek.)
  ~mostantól majd mindig kiírom a bejegyzés elején, hogy mit hallgatok. 
(legalábbis akkor, amikor elkezdtem a postot.:P)
..mert ez így tetszik.

Az Alice Nine ma is egy óra nevetést/mosolygást
szolgált fel nekem, élő adásban ráadásul.. lassan
már egy éve, hogy kedvenceimmé váltak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése