2011. júl. 22.

Alice Nine 30 Day CHALLENGE 3/6.

11. nap - Kedvenc dalod az összes közül?
Nekem tőlük pontosan 96 számuk van, de szerintem még nincs meg az összes. XD Ebből nehéz lenne választani, de azért felsorolok párat (SOKAT), amit nagyon szeretek. Kousai, ZERO, cosmic world, Hyakkaryouran, RAINBOWS, www., Waterfall, Kiss twice Kiss me deadly, Solar Eclipse, Karma, Shinkirou, Le Grand Bleu, Hana, GEMINI-0-eternal, Ifuu, 4U, G3 (csak az újított verzió!), H.A.N.A.B.I., Shunkashuutou, Mirror Ball, KING&QUEEN, RUMWOLF. 
Najóó~ befejeztem! ;D

12. nap - A dal, aminek tudod az egész szövegét?
Kb. majdnem mind előbb felsorolt dal ilyen, de azért nem mindegyik.. tudok belőle sokat, de nem biztos, hogy egyből el tudnám magamtól is kezdeni. Aminek tényleg teljesen tudom, anélkül, hogy menne a zene, az a RAINBOWS, Hana, Shunkashuutou, Mirror Ball, GEMINI-0-eternal, Ifuu... Kb. ezek.

13. nap - Kedvenc Alice Nine korszak?
Rainbows, mert az egy eléggé meghatározó korszak volt, szerintem. Meg a nemrég elmúló Gemini, amit a Blue Flame váltott fel, ami már nem annyira nyerte el a tetszésemet. Remélem a Heart of Gold jobb lesz! :) Valamint a Senkou meg a Hana korszak is bejön. :'D

14. nap - Az első A9 számod?
Ezen nem tudok túl sokat variálni. Mirror Ball, és kész! XD 

15. nap - Az első A9 PV-d?
Szintén Mirror Ball, mert YouTube-on egyszerre hallgattam a zenét meg láttam PV-t még anno. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése