2011. aug. 30.

utolsóelőtti nap.

Holnap könyvvásár, kíváncsi vagyok. Még mindig Eternal-t hallgatok, amikor csak eszembe jut. ^^ Najóó~ volt ma azon kívül sok CN Blue, NewS, Shinedown (abból különösen sok:D), stb.. Végre németet is tanultam, meg majd holnap még tanulgatok kicsit. :P Holnap még szépen el is pakolok a szobámba, az új kezdetnek köszönhetően. :D Ma voltunk apával szemészeten, de csak hétfőn fognak megvizsgálni, mert most rengetegen voltak, és sokat kellett volna várnunk. De tuti szemüveges leszek. Holnap meg bejön mama, és neki kell egy hosszú beszámolót mondanom a gólyatáborról. 
Tegnap kb. százan köszöntöttek fel. Mindenkinek köszönöm! :D
Ajándékot egyenlőre nem sokat kaptam, de annyira nem is izgatom magam miatta. Így is több dolgot kapok, mint amennyit én veszek magamnak. Különben is, ha szemüveges leszek, azért az se olcsó, és inkább anyáék arra költség a pénzt, mert az mondjuk egy nagyon hasznos ajándék lenne! :)
a rajtam lévő szemüveget Bambi hozta nekem Pestről, a szülinapomra. :)
ezt a mécsestartót ma kaptam Emőkétől (anya barátnője, volt magyartanárom). Pont egyszerre érkeztünk, én jöttem gitárról haza, ő meg jött hozzánk. :D És mikor át akarta adni, le is ejtette, de legalább ütésálló, mert nem lett semmi baja! ^^

Azon kívül mamáéktól kaptam ötezret, Ilditől (szintén anya barátnője) csokit, meg rokonok tegnap felhívtak, hogy majd eljönnek és átadják az ajándékot, csak most még nem tudnak eljönni. :) 
Egy szabad napunk maradt az iskoláig, illetve a nyárból.. ojee~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése