2010. aug. 22.

Már csak egy hét.

Hello!
Szörnyű belegondolni, hogy már csak egy hét van a szülinapomig. :P Nem is tudom, miért szörnyű, inkább fura. Mert nem vagyok még felkészülve arra, hogy egy évvel idősebbnek mondjam magamat. De mindegy.. majd meglátom aznap, hogy milyen érzés 14 évesnek lenni. :D
Addig meg másról beszélek:
Hazaértünk Szegedről. Nem csináltunk szinte semmit. Ez volt a jó benne. :) Vépre működik a gép, de csak játszani tudtam rajta, mert ott nincs és soha nem is lesz internet. :P Játszottam a Céh-hel (Dorka tudja, mi az.. más nemhiszem.). Csináltam egy új családot, és vajon, milyen nevet adtam nekik? Családnév: Ogata. XD Először megcsináltam magamat, mint Nisa Ogata. :3 Természetesen tudós voltam, mert azzal lehet (mármint ha templomod van) a legtöbbet keresni. XD Sajnos annak, akinek elkezdesz udvarolni nem változtathatod meg a nevét, szóval Gabriel nevű férjem lett. Kissé lányos név. Bár mikor Enikőnek mutattam képet Mayá-ról (LM.C), ő is megkérdezte, hogy a Maya nem lány név?. Na, mindegy.! Aztán született 5 gyerek: Miyume, Hiroto, Sinna, Masamotou, és Yune. XD Van, amikor nem jutott eszembe jó név.. mint pl a Sinna nekem nem tetszik, de mostmár mindegy. XD De nem akarok többet a játékról beszélni. :P

Azon kívül voltunk szombat délután/este anya barátnőjénél. Sütöttünk kürtöskalácsot. :3 Meg még mikor csak a papához mentünk, bementünk a Praktikerbe meg a Cora-ba. Dori-chan a Praktikerben felhívott, hogy akkor ő szerda délelőtt jön, elmegyünk a tankönyvekért, aztán Dorin-chan, ő és én kimegyünk strandra! ^o^ Már várom! Jó lesz.. nagyon remélem!
Meg voltunk a Lidl-ben is.. és vettem egy készlet pasztellkrétát.. azzal is majd tudok alkotni. ;) Meg ilyen mindenféle mintás, meg színes kartonpapírt meg olyan vékonyabb papírt. (Mi is annak a neve? X'D) Meg vettem fehér festéket, de az már nem is tudom, hol van. -.- Az is lehet, hogy otthagytuk papánál. Az nem lenne jó! ._.
Azon kívül, ma apával besétáltunk a városba (mármint Szegeden).. de csak körülnéztünk. Nem volt semmi érdekes. Ettem egy fagyit, és jöttünk is vissza.
Hazafelé, mikor Szegedről jöttünk Halasra; megnéztem hülyeségből azt, hogy mennyi utat teszünk meg egy szám lejátszása alatt. Na, ez úgy kell érteni, hogy:
Ott a volt régi romos laktanyáknál (Halas határában) bekapcsoltam az Alice Nine - Rainbows-t.. és akkor lett vége a számnak, mikor a gömbszökőkútnál elhaladtunk. XD Ilyet máskor is csinálok majd, kicsit hosszabb számmal!

Nem várom a holnapot. Barackot kell elraknunk ebben a melegben. :S :'( x( Neeeeeeeeem akarooooom!!! Na, mindegy.. túlélem.

Már várom a szerdát! Meg a 31-ét.. mert asszem akkor lesz a tanévnyitó.. és találkozok a többiekkel! :D Meg már az 1-ét is várom! A terveimről meg majd máskor mesélek!

Most ennyi elég lesz! ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése