2010. aug. 16.

Napi kreativitás =D

Hello! *.*
A napom nagyon átlagos volt eddig, és az is lesz valószínűleg továbbra is. :P De mindegy.. legalább nem kell takarítani! :) Na jó.. reggel anyával felsöpörtük az udvart, de az megvolt 10 perc alatt. xD Azután...: a papámtól kaptam üvegfestékeket.. úgy hogy újra belekezdtem.. mert régebben nagyon sokat csináltam.. Ez a szobám ajtaja, rajta az üvegfestésekkel, amiket 2009-ben csináltam.. Azóta nem is volt a kezemben festék.. de a mai nap újra elkezdtem! ^^ Jó sok mindent halmoztam össze, hogy majd azokat használom.. És tök jó, mert 3 festék kivételével egy se volt beszáradva! :) Összesen 3 doboz festékem van, + amit még most kaptam.. meg ami külön van. Így összesen 12 kontúrom van (fekete, ezüst és arany színű is), 32 festékem. :D Mivel volt nekem egy füzetem, amibe csak üvegfesték kontúrok voltak. megnéztem először abba, hogy meg akarom-e valamelyiket csinálni. Nem találtam semmi. Vagy nem tetszett, nehéz lett volna megcsinálni.. vagy már megcsináltam.. és ott van az ajtón.. Vagy ami egy nem fért fel az ajtóra, az a tükrömön:
Azt is már elég régen csináltam. Szóval abból a könyvből semmit nem csináltam meg, inkább interneten kerestem, és találtam is egy jó oldalt, amiről elmentettem és kinyomtattam párat. ez az az oldal:)
És itt van a kép, ami még nincs teljesen, kész csak félig-meddig.. és nem is tudom, milyen legyen a tetejének a háttere.. szóval lehet, hogy ma már nem, inkább holnap csinálom tovább.
Úgy akartam először, hogy egy négyszögletes kép lesz belőle, de azzal nagyon sok festéket elpazarolnék. Úgyhogy ahogy látszik a madár körüli rész.. ott fogom kivágni.. de nem tudom, mivel töltsem ki a felső részt, mert amúgy is annyira színes.. szóval. xP Nem lehet kapni esetleg átlátszó üvegfestéket? ^_^" Vagy csináljam meg fehérrel? Mondjuk akkor a fehér biztos elfogyna.. és lehet, elég se lenne, amennyi van. Szerintem veszek még egy doboz festéket! Ennyi nem elég.. mert van egy-kettő, amiben csak kevés van (pl.fehér).. úgyhogy amint lehet veszek! :) Ja, és az amúgy egy kolibri akar lenni.. nemtom mennyire látszik... ^^

Ez a munka elvett a napomból sok időt, de nem baj.. hasznosat telt..! Csak remélem SZÉP LESZ A VÉGEREDMÉNY! *.* Azon kívül ma beszéltem Dori-chan-nal és Gergővel.. kérdezte főleg, hogy melyik cipő tetszik.. mert akar venni. Jólwan segítettem neki! X'D Meg Dórival is beszéltem, de nem volt semmi haláli-fontos. :D De olyan jó..: kirakok egy képet Hiroto-ról.. és már rengetegszer látott róla képet.. de megkérdezi: "az Hiroto, ugye?" IGEN! :'D Ki mást is raknék ki, ha nem én vagyok rajta? XD Na de mindegy! ^_^ Olvastam is ma.. olyan 10 oldalt.. azaz nem sokat :P Meg majd lassan a kötelezőket is el kellene kezdeni ._.' Majd miután befejeztem ezt, amit most olvasok.

És most mit csináljak? Gépezéstől eltekintve.. mert ma már csak annyi a feladatom a gépen, hogy írok egy Eve-es fejezetet.. a 15.-et! :P Talán kicsit furulyázok.. vagy japánozok (mert már Dóri is érdeklődött, hogy hogy haladok.. hát mostanában elég lassan. xD), vagy németezek (az is rég volt már.. múlthéten valamikor), esetleg tornázok.. mert az se ártana.. Kezdek megint lustulni.. ami nem jó! ^_^" Na.. mindegy.. és szerintem jobb lesz, ha abba is hagyom itt most!
Úgyhogy.. Wiszláát! *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése