2010. nov. 26.

Betegsééég :S

Igazából már 11-kor, amikor úgy éreztem, hogy elég jól vagyok gépezéshez, akartam blogolni. De végül is nem tudtam, miről akarok írni.. így hagytam későbbre. 
Fél 5-kor arra ébredtem, hogy alig kapok levegőt, és nagyon fáj a fejem. Kellemes reggel volt. -__- De mégis elmentem iskolába, ahol szintén elég szarul voltam. :S 2. óra után apa haza is hozott. Akkor kb. délután 1 óráig szenvedtem. Volt mikor jobban, volt hogy rosszabbul voltam. Kicsit gépeztem, de nem bírta a fejem. .__. Dóri közben értesített, hogy a matekom meg az irodalmam is 5-ös lett. :) Utána aludtam is egy kicsit a tv előtt. Nem is emlékszem mikor néztem egy nap ilyen sokat tv-t. :P Van hogy napokig nem nézek, vagy csak reggel készülődés közben.. hát igen, aki minden hétköznap fél 6kor kel.. -.- 
Néztem megint novemberi a9 adást. Olyan vicces. XD Főleg mikor Nao sikítozik.. annyira bírom. *.* Kíváncsi lettem volna, Hiroto be mer-e nyúlni a dobozba. :)
Tegnap reggel voltunk a Bibóban. Ugyan nem tart nyílt napot, de ha akarunk csoportosan be kell jelentkezni, és be lehet ülni órákra. 3 csoportra lettünk osztva. Én töri órára mentem. Olyan jól néz ki a suli aulája. *_* Nagyon tetszett. Bár attól tartok, első nap én ott el fogok tévedni. XD
Szerintem most pihenni fogok, és remélem legalább hétfőn nem kell mennem iskolába. Rám férne egy kis pihenés. Teljesen képes vagyok magamat túlhajtani.. így szinte minden nap fáj a fejem. Amúgy most is fááj. :S 
Inkább itt be is fejezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése