2010. nov. 20.

Hétvége

Nem volt különös a mai napom, de azért mégis írok. :)
Ma már megtanultam a bioszt, meg kis kémiát és németet, de németet még ma fogok. :P Délelőtt volt bent a mama. Fog varrni nekem karácsonyra pizsamát. XD Neki meséltem a pesti kirándulásról meg egyebekről. :) Anya nincs itthon, így apával kimentünk a Tescoba ebédelni. :D Meg vásároltunk is egy-két dolgot. Délután írogattam, gépeztem és rajzoltam leginkább. Írás közben SID délutánt tartottam valósággal.. azaz csak SID számokat hallgattam. Jó volt. *.*
Most pedig bemutatom a rajzom, amit már múlt vasárnap elkezdtem, de nem sokat haladtam vele.
 
(telefonnal fényképezett minőség)
Papa mindig azt mondja, adjak címet a rajzaimnak. Nos, én címadásban vagyok a legkevésbé jó. XD Egyik rajzomnak sincs címe, de van olyan fogalmazásom is, aminek nincs. :P Szerintem ez a rajz az utolsó ebben az évben, amit magamnak készítettem. Ugyanis anya azt találta ki, hogy a három nagyszülőnek meg nekik (anya-apa) készítsek karácsonyra naptárat. XD Vett ilyen már összeállított, de kép nélküli naptárakat (4-et), ami direkt arra van, hogy valaki alkosson bele. xP Szóval 48 rajzot kellene elkészítenem dec.24-éig. :S Nagyonfasza. XD Már most látom, hogy túlságosan sok mindent vállalok magamra ebben az évben, vagy csak túl sok mindent akarok egyszerre. De a kettő szinte ugyanaz. :P A vége úgyis az lesz, hogy végleg ki fogok merülni májusra. -__- 
És májusban nyelvvizsga. .__.' Valamint lehetett csinálni ilyen városi idegen nyelvű pályázatot diákoknak, amiben egy családi ünnepről kellett írni. Mivel elég kevés pályázat érkezett be, mindenkit, aki csinált ilyen izéét behívnak egy kis beszélgetésre (nov. 30-án), természetesen idegen nyelven, azaz nekem németül. Dorka, Anett, Enikő és Betti is csináltak, csak ők angolt, mert ők angolosok.. és eléggé félünk. Bár az mondjuk jó lenne, hogy mind megnyernénk a külföldi utazást, mert az a nyeremény. :D Na mindegy.. addig majd gyakorlom a társalgást. :P

*Nisa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése