2010. nov. 29.

Délelőtt itthon :]

Ma itthon maradtam, de ha anyán múlik holnap is. Lehet, hogy engedek neki, de szerdán már biztos, hogy megyek! Szerdán írjuk németből a 60%-os  1. záródolgozatot. :P Nem akarom azt, hogy délelőtt nem megyek, de délutánra bemegyek megírni. Mondjuk az is béna, hogy ha holnap itthon leszek, azért elmegyek arra a németes beszélgetésre 2-re. :) De szerintem nem fogok itthon maradni! ;D Na mindegy.  Ma megtanultam azt a bioszt, amit az osztály még csak ma 6. órában fog venni. :'D Szóval jól előre tanulok, mert hét közben nem sok kedvem van. Anya negyed 11-kor egyszer hazajött, mert lyukasórája volt.. és mondta, hogy tanuljak németet. XD 
Na, de most van indokom, hogy miért nem megyek táncra. :) Mert beteg vagyok, azt kész! Engem nem fog senki elvinni pesti fellépésre. Nem fogok úgy járni, mint amikor Kecskeméten volt verseny, és 11-re oda kellett menni, mikor csak 4-kor léptünk fel.. erre jó nagy balhé is lett. Anya haza akart vinni, miközben én voltam a legfontosabb szereplő a táncban.. én meg csak bőgtem. Én ezt nem fogom megint végigjátszani!! Mert ez nagyon szar volt. :S És még csak nem is értünk el helyezést. És 11-én nekünk még iskola is lesz, meg luca napi diszkó az ebédlőben.. nem fogom ezt kihagyni! Meg hogy ezzel anyáék amúgy is nehéz napjait is megnehezíteném. Erről ennyit. 
Most inkább elmegyek, és LM.C - No fun, no future-t hallgatok, mert az tegnap is úúúgy fel tudott dobni. ^_^  És élvezem tovább a szabad délelőttömet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése