2010. nov. 19.

Pótlás

Szóval a héten már többször úgy volt, hogy írok, de ténylegesen csak most jutottam el idáig. :P 
Egész hét elég fárasztó volt.. főleg mert csak egy nap hétvégénk volt. Pestről se írtam még.. de szerintem nem is fogok.. már elment tőle a kedvem. X'D 
Kedden és szerdán nyílt napok voltak különböző középiskolákban. Egyikre se mentem. De így is jó volt. Kedden egész nap nem csináltunk semmi.. csak németen. A többi órán szabad foglalkozás volt. :) Szerdán már majdnem mindenki visszajött 4. órára, aminek akik maradtak nem örültek. :P Kedden voltunk valami matek versenyen páran, amin majdnem 2 feladatot tudtam.. és ha jó, akkor 5-öst kapok.  :D
Fizikából ma feleltem. *megkönnyebbült* Teljesen 5-ös vagyok fizikából. Az egy jó tantárgy.. mármint a tudományos tárgyak közül. Nálam az irodalom az első. *.* Tényleg, ma versre is kaptam 5-öst. *stréberkedik XD* 
Ma délután német verseny volt az iskolában. Elég nehéz volt, rengeteget tippeltem, és volt amit nem is tudtam. xP De nem baj. úgyse akarok tovább jutni. Az csak még több plusz tennivaló lenne. 
Már így is rengeteg dolgom lesz hétvégén. Nagyon sok magolni való van németből minden egyébre tanulok (najóó nem mindenre), ami jövőhétre kell. Azon kívül rajzolni is akarok, meg animéket nézni. :) Szabina meg Elvira kedden ajánlottak egy csomót. Nem is tudtam, hogy ők ennyire tájékozottak ilyen téren. :D Írtak föl nekem jó pár címet.. majd azokból válogatok.
Azon kívül ma délután, mikor hazaértem csakúgy odamentem a zongorához, felnyitottam és elkezdtem keresni rajta a hangokat. Zenélés-hiányom van komolyan. XD Kerestem kíséretes furulyakottákat, és azokból próbáltam játszani. :) Ahhoz képest, hogy kottából először játszottam zongorán, egész jól ment. *büszke, de nem száll el.* Nem is nagyon kell már Bambinak tanítania.. csak korrepetálnia majd egyszer valamikor. 
Meg persze hétvégén írogatni is fogok.. már elkezdtem egy másik bejegyzést, bár az még nem biztos, hogy közzé is teszem.. ^^  Majd meglátom.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése