2010. dec. 7.

Kedd.. és egyebek. :P

0. órában átadtunk egymásnak az ajándékokat az osztályon belül. Én Anettot húztam, engem meg Bátor húzott. Kaptam tőle sok csokit meg kólát, ja meg 25 forintot. XD Azt csak azért mert annyi maradt meg az 1000Ft-ból, amit max el lehetett az ajándékra költeni. :'D Nagyon ötletes. XD Aztán megírtuk 4. órában a fizika tz-t.. azt hiszem meglesz az 5-ös. Így tartom abból az 5 egészes átlagom. Persze Dórit, mint mindig elültették mellőlem doga előtt. Vajon miért? X'D Aztán mikor kijöttünk a teremből, teljesen azt hittem, hogy a fizikából jöttünk ki, nem a matek teremből, és majdnem lementem a földszintre, mert (a fizikaterem a 2.-on van matek az 1.-ön) az 1. emeleten volt a következő óránk. XD Dorkának kellett visszarángatnia. *ügyesNisa* Matek előkészítőn is tök jól elvoltam. 
Dórit már majd az őrületbe kergettem... Azt mondta, lecserél a Bambira.. én meg üljek Anett mellett. De én őt akarom idegesíteni! ^__^ Nem vagyok én olyan rossz. A végén már azzal is kikészítettem, hogy telefirkáltam töltőtollal a füzetem lapjának szélét. A 10 feladat közül, ami lapon volt az 5.-től szinte csak beszéltünk, nem is a feladattal foglalkoztunk.. de nem csak mi voltunk így a teremben.
Táncon meg olyan párás volt a padló, hogy Regi, Peti meg én is elcsúsztunk egyszer. XD
És tegnap ittam a könyvesbolt-kávézóban egy banános forrócsokit. Nagyon finom volt >^w^<
Mostanában könnyebben, nehezebben telnek a napjaim. A tanulást már nem akarom túlságosan túlzásba vinni, mert az őrületbe kerget. Főleg az, hogy olyanokat is meg kell tanulni, amivel semmi célom nincs az életben, pl. kémia. -.- De amúgy nincs most semmi baj.. szerencsére. *.* És már azt is tudom, mit kapok karácsonyra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése