2010. dec. 14.

Még 3 nap

Már megint fáj a fejem.. megérezte, hogy csak egy nap hétvégénk volt, és azon se tudtam pihenni. :P De már csak 3 napot kell kibírni. Bár apa szerint jól elörököltem tőle a fejfájásos hajlamot. :S Sajnos holnap még nyelvvizsga előkészítő is lesz Ági nénivel fél 4-ig. :| Most is inkább németet kellene tanulnom, de kimondom: lesz*rom. XD 2010-ben az utolsó előkészítőt ki fogom bírni majd nagy nehezen. Ajj.. de azért ma még tanulok kicsit.. de annyira nincs hozzá kedvem. XD Viszont csütörtökön már nem lesz semmi, mert táncra nem megyek. :) És pénteken már szerintem alig lesz valami. Jó sok mindent tervezek magamnak a szünetben. :D Hétvégén megvettük nekem a fényképezőgépet, mert azt fogok kapni karácsonyra, meg könyvet.. meg még szerintem pénzt. De mindet csak 24-én bonthatom ki. :P 
Ma kinéztem a szenvedős, röhögős nyelvtan óra közben az ablakon és néztem a havat, ami apró pelyhein meg-megcsillant a napfényt, és olyan volt, mintha csillámpor hullott volna. 
Csütörtökön volt az első hó nálunk.. azt hiszem. Szombaton másfél óra alatt értünk le Szegedre, annyira csúszott az út. De vasárnap már kezdett is olvadni, majd mára már annyi megmaradt, hogy hógolyózni lehessen.. meg csúszkálni. Imádom a telet. Szeretem a hideg, tiszta levegőt.. és szeretem a sapkámat. *.*
 Van rajta cuki bolyt, ami mindenki szerint cuki. :3 És védi hajam, fejem a megfázástól. Amúgy szünetben fodrászhoz is el kellene menni, mert már túl hosszú a hajam. :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése