2011. jan. 1.

2011!

Szóval eltelt ez a 2010-es év
Dórinál szilvesztereztem. :D

És mi is volt ebben az évben?
Történtek velem jó és rossz dolgok. Volt tanulságot, örömteli, igazságtalan, fárasztó... Sokat nevettem, de sírtam is nem egyszer. Próbáltam végre megtalálni önmagam. ...
Japán fan lettem. *legfontosabb* Meg emellett a kpop is bejön.. főleg a SHINee. :D Dórit meg Bambit is belekevertem ebbe a fanatizmusba. Engem meg mondjuk Dorka kevert bele.. de nem szándékosan. XD 
8.osztályos lettem. *nemfontos* Fél év múlva ballagunk. Egyenlőre várom, de lesz ez még másképp is szerintem. :P
Elkezdett kialakulni az igazi személyiségem. Ebben az évben kezdtem az írást, meg a művészetek iránti komolyabb rajongást. És ezt az énemet nem akarom lecserélni. 
A héten leszedtem az asztalom feletti összes rajzomat (kb.15-20 lehetett fenn), hogy majd 2011-ben megint telerakhassam már sokkal szebb képekkel. *.*  


Fogadalmak:
Jobban oda fogok figyelni magamra!
Megírom azt a könyvet, amit szeptemberben elkezdtem! 
Leteszem a német alapfokú nyelvvizsgát!
Kitűnő eredménnyel fejezem be a 8.osztály!
Szerzek egy-két új barátot.. de a mostaniakkal is szeretlek többet foglalkozni! 
Nyáron megtanulok zongorázni és gitározni!
Kialakítom a belsőmhöz illő külsőt, mert az még nincsen meg!
Próbálok olyan lenni, mint amilyen eddig voltam, és igyekszem, hogy minél közelebb kerüljek az álmaimhoz, és szeressenek akik eddig is szerettek. (Vagy változnom kéne???)
Sokat rajzolok, hogy abban is fejlődjek!
És nem terhelem túl magam fölösleges munkákkal!!
Köszönöm azoknak, akik ebben az évben szerettek és segítettek!
Boldog új évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése