2011. jan. 10.

Egy tegnap írt bejegyzés

napsütés
Szarakodik a net. Egyik pillanatban van.. aztán megint elmegy. Így inkább Word-ben írom meg, amit akarok (bár igazi mondanivalóm nincsen) és utána majd valamikor bemásolom. Addig is gépről hallgatok zenét.. még jó, hogy itt is megvan egy csomó szám. Ajj.. pedig éppen elkezdtem Dóórival beszélgetni msn-en, és írom, hogy délután elment meg visszajött a netem.. erre megint elmegy. XD
Már megint béna vagyok: Nincs kedvem folytatni a könyvet, aminek írását elkezdtem szeptemberben. *hülye!-.-* Megint új ötletek vannak a fejemben, amit meg akarok valósítani. És remélem végre lesz egy befejezett művem is. X’’D De most egyenlőre nem kezdem el azt, amit kigondoltam, hanem várok vele egy kicsit, hogy az elképzelés tényleg megérjen bennem. :D De lehet, hogy azt írom, amit Dórinak ígértem. XD 
Nyugis hétvégém volt. Tegnap a délután nagy részében egyedül voltam itthon és animét néztem, meg olvastam, meg kicsit tanultam is. :P Bár most nem kell annyira sokat. Ma kiolvastam Cecelia Ahern-től a Bennem élsz című könyvet. Tetszett, bár csak az eleje fogott meg.. meg a vége, a kibontakozás nem. Most majd kezdhetem a Peóniát. =) 


 Tisztára tavaszi idő van.. már nem is hiányzik a tél, majdnem mindenhol elolvadt a hó. Nem is olyan jó évszak ez a tél - rájöttem. xP A tavasz szebb és jobb, a nyár viszont túl meleg. :P De akkor is kell már egy kis napsütés! 
Ez még 30-án készült kép, mikor Aikoval és Dórival sétáltunk városban. :) Azért akkor még jó hideg idő volt.
Már csak 5 nap a félévzárásig.
2011. január 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése