2011. jan. 7.

geminiii~

Jaaaaaj de csodálatos istenem... de imádom őket!!! *________* 
De azért sajnálom, hogy eltűnt Nao piros/rózsaszín haja. Viszont annak nagyon örülök, hogy Hiroto szőke maradt... az én kis szőkecicáááám (Dóri nevezte el őt így nekem XD). Shou sokkal szebb lett, és nekem most még Tora is tetszik.. pedig általában nem szokott. :) A Gemini számai (már amennyit meghallgattam belőlük) is nagyon tetszenek.. főleg az első szám (I.) a meg amihez klip készült (GEMINI - 0 - eternal). Shou hangja még mindig lenyűűűgöz. ^___^ És 17-én megint adás. :D Miért hétfőn? :| Nem fogok a kezdésig hazaérni, mert angol lesz délután, de majd remélem be tudok kapcsolódni! ^^ 

Egészen nyugis hetünk volt az iskolában. Már számoljuk visszafelé a napokat a félévzárásig, mert utána már nem kell azon aggódni.. meg utána kicsit lehet pihenni. Bár én akkor is fogok tanulni, nem akarok rontani. :) Csak legyünk már túl a felvételin, meg ilyeneken. :P Felvételi 22-én szombaton lesz 10-kor. Ha azon túl vagyunk tényleg lehet kicsit lazítani. 
Tegnap gyorsan csináltatnunk kellett nekem személyit, mert felvételi írás előtt kell személyit vagy diákigazolványt mutatni.. nekem egyik sincs. XD És remélem a személyi kész lesz időben.. vagy ha nem remélem útlevelet is elfogadnak, mert az van érvényes. :P
A telefonom hétfőn azt mondta, hogy nem akar bekapcsolni.. azt hittük, az aksija romlott el. Erre ma az új aksival ugyanezt csinálta, hogy semmit nem csinált. Beleraktam az régi, szarnak hitt aksit és azzal működik. Nagyonfaszaa..XD Nem tudom, mi baja lehet.. de gondolom akkor a telefonnal van baj. :P Áhh.. hülye technika. XD
Most minden elég jól megy. Úgy tudom, mindenből 5-ös leszek félévkor. :D Boldog vagyok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése