2011. jan. 15.

hétvége xP

Nem is tudom hanyadszorra kezdem el ezt a bejegyzést. Írni akarok, de aztán úgy gondolom, nincs miről.. de most végül írok de lehet hogy nem lesz benne semmi értelmes. :P
Holnap anyával megyünk Szegedre papához takarítani meg ilyenek. Magamra kell erőltetnem a kedves maszkomat, mert sajnos az arckifejezéseim sokmindent elárulnak a hangulatomról. Mert semmi kedven nincs a vasárnap nagy részét utazással, takarítással meg nehézkes nem otthon tanulással tölteni. De mindegy. Ma már próbáltam irodalom meg kémia leckét csinálni. A bioszt alig értem. :S De akkor is meg kell tanulni. 
Sokat olvastam ma a Peóniát, nagyon tetszik. Bár rengeteg kínai név és kifejezés van benne, de akkor is nagyon tetszik.. főleg a sok leírás. :) Rajzolni is próbáltam, de nem lett belőle semmi.. vagyis széttéptem a papírt. XD Tánchoz meg tényleg volt kedvem, mert kétszer is elkezdtem, mikor nem volt a házban senki.. legtöbbször kpopra, és kimerülésig táncikáltam. *moderntánc - nemmás!*
Na de valami vidám: Nem lesz hétfőn angol! És félévi tanári értekezlet miatt elmarad valamennyi a 6. órából is! Így 3-ig simán hazaérek, mehetek nico live-ra és nézhetek A9 adást! *fangirl.* Ennek már csak akkor fogok még jobban örülni, ha meglátom majd akkor, hogy Hiroto is benne van. Remélem benne lesz! Őt még sose láttam élő adásban. Pedig nekem ő a kedvenc (legeslegkedvencebb legédesebb jrocker számomra *___*)! Bár már mikor pénteken mondta Anikó néni, hogy nem lesz angol.. rohantam fel Aikohoz és visítoztam neki.. mert ő tudja csak igazán megérteni. ;D 




Már megint konfliktusok vannak. Én mindkét oldalt megértem, meg nem is. (De az egyiket megértem.- igen!) Csak ugye én mindkét felet meghallgatom.
Most már csak letöltök pár rockot holnapi útra hallgatni valónak.. nem mintha nem lenne elég a telómon. Nincs semmi érzelemmel megfogalmazható hosszú gondolatom. -___- 5 alá lett az irodalmi dogám is. *béna!!*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése