2011. jan. 13.

szemüveg?

Húúúh.. hát szerintem szemüveges leszek. =/ Mert tegnap észrevettem, hogyha letakarom a bal szemem, akkor homályosan látok a jobbra messzire, ha a jobbat takarom le, akkor viszont tisztán látok. De már korábban észleltem, hogy messzire homályosan látok. De Dorka szerint jól áll nekem a szemüveg. :) Na mindegy.. majd lesz valahogy. 
Nem leszek benne a farsangi 8.osztályos táncban, mert nem kaptam szavazatot az osztályon belül. Pedig jó lett volna, ha táncolhatok. De mindegy.. ebben is van egy kis előny. :P A többiek jövőhéttől minden nap reggel 7-re járnak be próbára, mi meg nyugisan elleszünk. Következő félévben nem lesz 0. óránk és ügyeletesek sem leszünk. Kezdődnek a könnyebb hónapok. Bárcsak február lenne már, hogy túl legyünk a felvételin, a féléven meg mindenen.. és már leginkább csak a májusi nyelvvizsgára kell készülni, meg persze én ugyanúgy fogok tanulni is mint eddig.. de akkor is nyugisabb lesz. ^^
 
"Az idő azért hoz gyógyulást a fájdalmakra és a viszályokra, 
mert az ember közben változik, többé nem ugyanaz a személyiség."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése