2011. febr. 4.

pizza, forrócsoki, sokminden. :D

Egy kis szerdai mélypont kivételével egész elfogadható hetem volt.
Először is: próbáltam új kinézetet csinálni, amiből nem sok jött ki, mert csak próbálkoztam, és végül majdnem visszatértem az eredetihez. De valamennyire megpróbáltam egy fejléc képet összerakni. Első próbálkozás, szóval nem nézzen le senki.!! Meg Alice Nine-on kívül nem volt más ötletem a képre. XD *fan^^*
Ma már nagyon vártuk az 5. óra végét, mert tömegesen mentünk pizzázni, ebéd helyett. :D Végül tizennégyen voltunk, és 3 asztalt kellett összetolnunk, hogy elférjünk. Szóval az osztálynak több, mint fele ott volt. Jó kis osztály ez a 8.c! Mindenki pizzát evett meg valamit ivott. Grétivel elfeleztem az én pizzám, az övének a feléért, mert ő olyat kért, amit igazából nem is szeret. XD De én önzetlen voltam. Jó hangos volt a társaság.. sokszor csitítottuk őket Bettivel. *rendszeretők :D* Aztán 2 óra körül Anett, Dorka, Gréti, Enikő mentek a Bettiékhez. Henrik, Vince hazamentek. :P Dóri, Bambi meg én elmentünk forró csokit inni. Nagyon szép lett az új Mediterrán belseje. *.* Meg a forró csoki is finom. Utána hárman még felmentünk Spar fölé még Kiskun fölé kínaiba. De nem vettünk semmit. Csak Bambi majdnem ellopott egy táskát. X’D Nagyon durva volt. Mi már mentünk le Dórival a lépcsőn, Bambi meg mutat egy táskát és túl közel tartotta ahhoz a lopásmegakadályozó sípoló izééhez, ami a kijáratnál van. Erre az beriasztott. De már odafele is jókat röhögtünk. XD
Kezdek azon gondolkodni, hogy mit tehetnék még ide a blogra. Bár egyszer összeírtam, de nincs hozzá kedvem meg időm se nagyon, hogy azokat megvalósítsam.  Vagy lenne kedvem, de nem akarom az időt arra szánni, vagy valami más. :P Szóval azt mondom, „majd nyáron.” XD
Rengeteg mindent akarok nyáron csinálni, és egyre csak nő a lista, amit még meg se írtam. És az még kb négy és fél hónap. Bár annak már nagyon örülök, hogy már év végéig nem érzem, hogy rengeteget kellene hajtani a jó jegyért. Már csak a hülye nyelvvizsgán lennénk túl, ami május elején lesz. :O


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése