2011. febr. 26.

unalom XD

Amint hazaérek unatkozok. Azért ez nem semmi. XD Szóval írnom kell, hogy elüssem az időt.
Délelőtt nem volt semmi érdekes, nem is emlékszem mit csináltam. XD Aztán ebéd után gépeztem kicsit meg kínomban hétfői biosz dogára tanultam, majd 3-ra mentem be városba találkozni Esztivel meg Fruzsival. Mint amilyen én vagyok.. persze sokkal előbb mentem, azaz 10 perccel. Szóval elkezdtem a lehető leglassabban moziműsort nézni. (Most már igazán mehetnénk moziba.. el kell használni Dóóri 8 mozijegyét! XD) Aztán még mindig volt 6 vagy 7 perc. Elindultam mozi mellett.. minden kirakatot tüzetesen megvizsgáltam mintha nagyon érdekelne. Még a könyvesbolthoz is elmentem, ami az út másik oldalán van, hogy teljen már az idő. :P Aztán vissza a mozihoz, de még mindig nem jöttek. Álltam és vártam.. közben megint megvizsgáltam a moziműsort. XD Vicces volt tényleg. :'D
Aztán végre megérkeztek. :D *éljeeeen~* Elmentünk forrócsokit inni, aztán sétáltunk és ittunk Burn-t! Mert én még nem ittam. De kurvafinooom. *__* Máskor is innom kell!! Örülök, hogy megkóstoltatták velem. Aztán leültünk egy pad tetejére és fagyoskodtunk. Meg SHINee-t hallgattunk. :D Utána felmentünk Fruzsiékhoz, és ott elvoltunk. Leginkább beszélgettünk.. illetve csak beszélgettünk. Jó volt. 
Mostanában annyira beszélhetnékem van mindenkivel. Mindenkivel csak beszélni akarok.. de nagyon. :D Örülnék, ha most már a lányokkal (mármint az osztálytárs lányokkal) is mennénk valahova. Mert úgy volt, hogy tegnap megyünk moziba (fiúkkal is), de a rossz idő.. meg nem jó senkinek egy időpont. -_- Hátennyi. XD Ez van. :P Nem érdekel, én most pénteken akkor is ha nem szervezünk semmit, valakivel elmegyek városba! ^^ Meg venni akarok színes csatokat is.. szóval tényleg menni kell pénteken! X''D
Na de ez jó nap volt. Köszi Eszti, Fruzsi! Szeretnék majd ismétlést valamikor. :D    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése