2011. febr. 25.

nemigaz -____-

Utálom a havat. Azt hittem az előbb, hogy már nem esik.. erre mégis. Neee~! Ne essen máááár!
Tegnap a sok hó miatt (apa szerint) elment a net, meg a telefonvonal is. Mondjuk nekem csak a net a fontos. Beszéltem épp egy-két emberrel, és szeretném folytatni a beszélgetést.. csakhogy talán most még túl korán van ahhoz, hogy egyes emberek fent legyenek msn-en, facebook-on. :P Ma még havat is kellett lapátolni, egész nap esett. Remélem ettől még jó lesz a holnap. :) Remélem, feltaláljuk magunkat.
Végre volt egy nyugis osztályfőnöki óránk ma. Május 21-22-én megyünk osztálykirándulni. :D Szombat-vasárnapra esik. Először még régebben ki voltunk akadva, mikor csak azt tudtuk, hogy szombat-vasárnap.. mert hogy tanulunk hétfőre. De ilyenkor.. mellesleg nyelvvizsga után én már biztos nem fogok tanulni. :) Pedig meg lettem dicsérve, mert 2. félévben a huszonpár jegyem közül mindössze két négyesem van.. biosz tz, és nyelvtan röpdoga. XD *büszke.. pedig lényegesen kevesebbet tanul:D*
Elkezdtem írni egy új kis történetet, amit hosszúra, de nem könyvméretűre tervezek. Csak ilyen kisregény. És elég szomorú, depressziós lesz. Még nem sokat írtam, mert máson is dolgozok.. de majd fogok. Csak abban reménykedem, hogy nem fogom abbahagyni, megunni. :D

És most képek következnek:

Új fejlécet csináltam. 21 napig tűrtem az előzőt, de meguntam. Ez most jobban tetszik. Ki más is lenne rajta, mint Hiroto? ^___^

Havas madáretető. Én fényképeztem délutáni unalmamban.

Német órán a könyvtárban voltunk. És részben mással is foglalkoztam. Mármint felmentem blogokra, és megláttam ezt a képet, aminek nagyon örültem csak sajnos vissza kellett fojtanom a hangom. XD Május 2-án DVD! ^__^ Most lehet, hogy hülyeséget mondok, vagy a nagy fanságom miatt van, de szerintem nyáron jön az A9. Tessék kiröhögni, nem zavar. :P Mivel az Alice Nine 2011 Spring Circuit Prelude to GEMINI turnénak elvileg május 14-én van az utolsó állomása.. én kinézném belőlük, hogy utána fogják magukat aztán jönnek Európába. Olyan csodás lenne.!! *tisztára beleélte magát* 

Ennyit mára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése