2011. márc. 6.

egy nap szünet

Nem elég, hogy pénteken már nem kell mennünk iskolába.. én holnap se megyek, mert beteg vagyok. Nem súlyos, tök jó vagyok amúgy, csak eléggé megfáztam. De anya azt mondta, ne menjek, így holnap lesz egy nyugis napom egyedül itthon. ^^ Örülök. Elegem van már az iskolából meg a tanulásból. Szeretnék már szakosodni, hogy arra koncentrálhassak, ami lenni szeretnék a jövőben.. és leszarni a kurva tudományos tárgyakat, pl. kémia, fizika, földrajz stb... Engem igazán az irodalom meg a nyelvek érdekelnek, meg a zene.. más nem nagyon. Ja meg a tánc...

Tegnap este már majdnem 9-kor bealudtam a gép előtt, és azt se figyeltem, mit csinálok csak kattintgattam meg néztem ki a fejemből. De olyan vicces, megnyugtató érzés volt. Olyan szabad érzés. *.* Meg kínomban már megint kínlódtam a béna képszerkesztőmmel. És ez lett belőle:

Csakmert én imádom GD-t! Olyan egy cuki fiú. ^__^ Lehet, hogy ez lesz a következő fejlécem.. majd mikor megunom Hiroto-t. Tudom, hogy nem valami nagy szám, de tényleg csak mert nem volt jobb dolgom, azért csináltam. :P

Meg lett még egy A9-es, de azt inkább nem rakom be, mert jól elrontottam.. úgyhogy béna lett. :P
Ja, de berakok egy fejlécnek szánt képet, amiből lett az, ami most van. Mert ha megnézed, majdnem ugyanaz.. teljesen ugyanaz a két kép, csak máshogyan van szerkesztve.
Csakmert én imádom a kis szőkémet.:)

Már megint kezd fájni a fejem (a betegség ára :P), szóval inkább abbahagyom, mert a blogolás túl sok agymunkát igényel. XD Majd holnap délelőtt jelentkezek. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése