2011. márc. 8.

elkésett blogolás :D

Bocs, Dorka, hogy tegnap végül is nem blogoltam még este sem, de most úgy érzem, itt az alkalom. Bár nincs túlságosan semmi fontos.. meg ami az, azt már sokszor elmondtam és unalmas lenne. 
Mindjárt 12 óra lesz (11:53 van most) és én itthon vagyok, még mindig. De holnap már egész biztos, hogy megyek suliba. Már ma kell tanulnom ezért.. sajnos. :P Kémiából hogy feleltethet minket ennyi oldalból? :O Minek nekünk kémia? Mi szükségünk lesz rá az életben? -__- Nekem semmi, az biztos.. max egy két alap dolog, de azért ennyire nem kellene részletesen belemenni. Meg örülnék, ha valaki leírná nekem az irodalom vázlatot, amit tegnap írtatok, mert tegnap Dóri beszkennelte ugyan, de nem bírtam elmenteni, azt Dóri hogy finom legyek, lusta volt másképpen elküldeni. Szóval köszi.. Persze írni azt tud, nem is beszélünk már mióta semmit sem. De hát ez van. :P Tudom, én kik szeretnek engem igazán. :) Bocsi, de ez most (meg van még egy-két dolog) kicsit felb*szott. 
Na, de hagyom inkább ezt a témát. Wáá~ ma meg tegnap is zongoráztam egy háromnegyed órát. Olyan jó volt. Csak sajnos még mindig csak furulyakottáim vannak, bár kezdő gyakorlásra azok is jók. :) De majd Bambitól vagy Dorkától kérek nyáron. Igen.. már megint szóba került a nyár. XD Annyira szeretném már azt a 3 hónapot! ^^ 
Most meg Yiruma számokat hallgatok, és azok is annyira gyönyörűek. *__* Gyönyörű hangszer a zongora. 

   
Most melegítek magamnak a tegnapi ebédből, hogy 
ne haljak éhen, mert ma még alig ettem valamit. ;D
Ez van, mikor egyedül otthon jobb dolgom is van, mint hogy egyek. XD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése