2011. márc. 31.

csakgyorsan:P

gyors post.! még tánc előtt, mert anya este németezni akar velem.. aztán nem tudom, mi sül ki belőle. XD és hát ez az utolsó márciusi nap: ki kell használni.. és postolni kell! :'D
Május 14-én nyelvvizsga Baján. Nem vagyunk elegen ahhoz, hogy Halasra lehozzanak egy vizsgabizottságot.. vagymit. =S Szóval nekünk kell menni. :P Aztán mostmár arra kéne gyakorolni, mert nagyon akarom, hogy sikerüljön.. akkor zsarolhatnám anyáékat egy-két ballagási kívánságért.. nem mintha túl nagy kívánságaim lennének, de akkor is. :D Csak szóbelizni fogok, írásbelizni talán egy ember fog közölünk. :P
Dóóri nekem adta tegnap a jrs-t (J-rockers.. rövidítve :P), ami egy 78 oldalas (A4-es oldal!) fic, amit rólam meg az AliceNine-ról írt.. de most már nem írja egy-két hónapja, így arra jutott, hogy az enyém lehet. Vicces, hogy az egész történet onnan jött, hogy egyszer msn-en elkezdett nekem esti mesét mesélni, mert már álmos voltam.. és onnan jön, hogy ír rólam/nekem valamit. :) Szilveszterkor úgyis mindig azért küzdöttem, hogy egy kicsit olvashassak belőle, amikor náluk voltam. XD Szóval még egyszer nagyon köszönöm!! ^^
Ajj.. menni kéne, de van még idő.. csak gyorsan eszembe juthatna, mit akartam még. 
Fogalmam sincs, fizettem-e már tandíjat ebben a hónapban. XD Béna vagyok, na. Szerintem még nem.. de ha meg mégis, akkor nem akarok ráfizetni, szóval majd, ha szólnak, hogy van tartozásom, akkor fizetek. :P 
Holnap évfolyambajnokság. Nem értjük, miért pont pénteken, mikor mindig csütörtökön szokott lenni. És eddig egyenlőre az 5 fős csapatban benne vagyunk 4-en. De mi megcsináljuk!! Vagy ha mégis utolsók leszünk, mondhatjuk azt, hogy dehát mi eggyel kevesebben voltunk. :P Ez van, namindegy.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése