2011. márc. 27.

nemtudom.. a cím tökmindegy XD

Eltelt a hétvége úgy ahogy. Szóval itthon voltam, nem mentem sehova, és csináltam a dolgom. :D 
Anyáék tegnap elrángattak fagyizni, aztán meg elkezdett esni az eső, így kimentünk Tesco-ba. Kaptam egy lila pólót, amit talán holnap fel is fogok húzni. De anyával majdnem elkezdtem hisztérikusan sikítozva veszekedni, mert kérdi, hogy én már nem szeretem ezeket a vámpíros dolgokat? (*az az ősrégi Twilight-korszak :P*).. mondom: nem, meguntam. Erre anya: -Jó, majd akkor a japánokat is biztos meg fogod unni. A f*szt fogom őket megunni! -mondtam volna legszívesebben, utána meg már azért is ilyen dolgokról beszéltem neki. Meg képeket mutattam Mogu-ról.. és már tök viccesen kikészítettem. XD Aztán este valami dokumentum filmet néztünk Japánról, és akkor is húztam őt egy sort. Anya: - Ígérd meg, hogy nem japánhoz mész feleségül vagy koreaihoz! Én: - Nem ígérek semmit! És mi van akkor, ha kínaihoz?  XD ~Azt csinálok, amit akarok, nem kérem ki ilyen személyes dolgokban az ő véleményüket. Mondjuk apának tök mindegy is, ő azt mondja, ha egyszer kimennék Japánba, vigyem már őt is. ;D Szóval tök jó fej! :) De anyán meg olyan jókat röhögtem, ahogy erősködött nekem mindhiába. Dórival is kibeszéltem ezt tegnap, mert ő meg Koreába akar majd egyszer kimenni, de ahhoz azért jó sok minden kell.. csak úgy mint Japánhoz. =/
Bár most érdekes módon elég sok nemjapán rockot is hallgatok. ^^ Elvégre szerintem jobb az, ha többféle zenét hallgat az ember, mint egy fajtát. 
Ma voltunk mamáéknál, mert papának volt nemrég névnapja, ott ebédeltünk, meg ott tanultam meg szinte mindent holnapra. És zavaró ez az óraátállítás. Bár az jó, hogy később fog sötétedni, de rossz lesz sötétben kelni hétköznap. :P Már most majd' elalszok, és holnap kezdődik egy újabb fárasztó hét. =S
Kitartás, k i t a r t á s.. valahogy úgyis túlélem.! ;D
Egyre közelebb van a nyár, egyre többször kell fagyizni! :D


Elmentem fürödni, aludni, álmodni.. nagyokat álmodni.!
*Nisa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése