2011. márc. 11.

újabb kinézet

Kicsit szebbé tettem a blogot.. legalábbis nekem jobban tetszik. :) Szélesebb lett, és csináltam egy új fejlécet is, bár ez a régi kép, csak a felirat más, mert mivel szélesebb lett az egész, nagyobb kép is kell, a régebbi fejléc nagyobbik változatát meg sikeresen kitöröltem. Emiatt csináltam egy ugyanolyat más felirattal, mivel ezt még nincs kedvem lecserélni. Olyan szép kép. ^__^ 
Ma kezdődött egy rövidke (5 napos) szünet, és ezt az első napját kisebb semmittevéssel töltöttem. Azaz leginkább csak gépeztem, amikor meg elment a net, rajzoltam. Mert mostanában minden nap legalább egyszer elmegy a net, aztán 20 perc múlva (vagy több vagy néha kevesebb) visszajön.. de már megszoktam. :P
Tegnap voltunk moziban 15-en (14 osztálytárs + egy évfolyamtárs), Dóóri végre elhasználta a 8 ingyenjegyét. Engem is bevitt ingyen. Film előtt elmentünk Gabriel-be meg a Sparban vettünk egy csomó kaját, innivalót. Szóval film alatt szinte meg is vacsoráztam. XD 
Mint gondolom már sokan, én is már ma délelőtt hallottam mi történt Japánban. Remélem, hogy nem sebesültek/haltak meg sokan! Ma 3-kor lett volna AliceNine Channel is, amit néztem volna, de reggel értesültem arról is, hogy a földrengés miatt az is elmarad. Bár szerintem (egyesek meg is erősítették itt-ott) jrockerek közül mindenki jól van, én a többi egyszerű, szerencsétlenséget szenvedett emberért aggódom inkább.
Ezt a képet Tumbrl-en találtam. Wáááoo~ tényleg elég nagy földrengés volt náluk. 8.9- es erősségű. Nem semmi.. Meg persze utána még cunami is. Világviszonylatban az ötödik legnagyobb földmozgást mérték Japánban. ~
A szigetország történetében ez volt a valaha mért legnagyobb földmozgás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése