2011. máj. 28.

unalmasdélután:)



 Tegnap esti nagy szenvedésemben. :P Egyedül voltam itthon, akartam valamit csinálni, de se a tánc nem ment, se a semmihez nem volt türelmem. Csak szenvedtem, próbálkoztam, de aztán feladtam. Végül ma elég rossz idő volt, mikor felébredtem, pedig mostanában mindig minden számítógéptől független tevékenységet a teraszon végzek, pl. olvasás, írás, zenehallgatás, tanulás. Bár már aligha 5 dogánk van hátra, szóval a tanulás lassan ki lesz onnan hízva.. hmm.. nézzük csak: biosz, nyelvtan, talán irodalom, német, esetleg földrajz. Jaaj~ ha már tanulásnál tartunk: Miután apa elolvasta a Japánról szóló könyvet, amit vettem még pár hónapja, meg akar tanulni japánul. XD Jó vicc.. szerintem lassan fel fogja adni.. túl nehéz ez a nyelv neki szerintem. De addig is próbálgat tanulni, és aztán nekem magyaráz, mintha ő jobban tudná. :') Najóó.. nem mintha én jól tudnám, mert most megint elkezdtem a tavaly nyári próbálkozásaim feleleveníteni.. de azóta én se haladtam előre sokat. Jaa~ és ha már az irodalomnál tartunk: Most nem az irodalmi dolgozat miatt aggódok, hanem a beszédem miatt, amit tegnap adtam oda nagy nehezen, félősen, hogy vajon megfelel-e az elvárásoknak. De a többiek, akik olvasták, biztattak, hogy jó lesz ez. :) 
Nem szeretem ha egy számot újradolgoznak, az már csak rosszabb lesz, mint a régi. Nem értem, miért nem talált ki a SHINee is valami eredetibbet, ha már ennyire ügyes, tehetséges csapat, mint a japán debütre átírni a Replayt japán nyelvűre.  *irónia:P* (Amúgy a PV tetszik, mert nagyon szép, látványos, de akkor is!:/) Jól van, én vagyok hülye tudom.. de az, hogy Dórit egyre jobban nem bírom elviselni, félek, megutáltatja velem az egész kpop-ot. Kivéve azokat, akiket ő nem ismer, vagy nem szeret, nem hallgat annyit, pl. FT Island, Beast. =/ Valamikor nem is értem, miért nem bírom őt az adott pillanatban, de az van, hogy egyszerűen eddig elviseltem a hülyeségeit, most meg már belefáradtam. Nagyon belefáradtam, de az nyugtat, hogy ezzel nem csak én vagyok így. Kényszerít, hogy várjak vele buszt, mikor én már rég otthon lehetnék, hogy kritizál, olykor utánoz, önzősködik, stb. :/ Na mindegy.. vannak még, akik igaz barátok. (De az Alice nine G3 újradolgozás ötlete is gyanús nekem.:P)
Tegnap is mennyivel jobb, nyugisabb volt, hogy ő nem jött. Így is voltunk 13-an. :) Ehhez fogható összetartó osztályom se lesz többet, mint mi vagyunk nagytöbbségben. Otthon tudtam egyedül lenni, és elintézni még pár dolgot találkozás előtt, amit ha ő jön nem létezik, mert nálunk van. :S Fagyiztunk, elmentünk a gyereknapra felállított vidámparkba, ahol dodgem-eztünk (így kéne írni??XD) meg felültünk valami új pörgős izére, amiben Gréti mellett én ültem kívül, és valamikor már azt hittem, ha nem vigyázok kirepülök. XD De azért túléltem, és röhögtünk is közbe. Gréti céllövöldénél lőtt egy bicskát meg egy sört. Nagyot néztem, mikor ilyen 14-15 éveseknek csak úgy odaadta a néni a sört. XD Végül meg se bírtuk inni, mert senki nem mert sokat inni belőle, de azért majdnem mindenki ivott.   
Kicsit sokra sikeredett ez a bejegyzés.. bár igazából csak az unalom tette. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése