2011. máj. 30.

nyugis nap:)

A mai 6 óránk közül szinte csak a biosz volt kicsit nehezebb, mert azon dogát írtunk, és bár volt, amit rontottam, remélem meglesz az 5-ös. Meg ha négyes lesz, akkor is meg kéne adnia az 5-öst évvégén. :P Irodalmon kikaptuk a dolgozatokat. ~ fogalmazás: 5,, ~helyesírás: 5 ~ külalak: 4. :D Jó mondjuk az az 5,, már majdnem négyes.. de lényeg, hogy mégsem az. Visszakaptam a ballagási beszédem kicsit kijavítva. Mikor belenéztem, úgy vettem észre, hogy szinte minden második sorban alá van húzva valami pirossal. XD De aztán rájöttem, hogy az tényleg nem annyira sok, inkább csak a szavak sorrendje van javítva, hogy új jobban hangzana. :P Hátjóó.. most legépelhetem újra az egészet. XD De azért örülök, mert így már tényleg elég valószínű, hogy nekem kell felolvasom. ^w^ Kémián meg rajzon már semmit sem csináltunk. A többi óra meg eltelt azt' ennyi. :)
Csütörtök, péntek lányos nap lesz. *w* Pénteken ráadásul iskola napja, ami csak fél1-ig fog tartani. Szóval még több időnk lesz együtt délután!
Szombaton meg, ha minden összejön, jön hozzánk Bambi, és hoz nekem zongorakottákat is.. meg elkezd engem tanítani. Bár egy-két apróságot már én is tudok, de jó lesz tőle, egy 6. éves zenesulistól tanulni. :3 
Jaaj~ kezdődjön már el a nyár.!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése