2011. máj. 7.

remélem...

Nagyon remélem, hogy sikerült! Itt szerintem több hibalehetőség volt, mint beszélgetésen lesz. De azért remélem megvan minimum a 8 pont.. de jobb lenne ha tizenvalahány lenne. =/ És igen, még ha másra nem is.. tapasztalatszerzésnek akkor is jó volt, bárki bármit mond, legközelebb már nem lesz idegen a helyzet. :) Beszélgetés csak 14-én lesz.. mostmár elég lesz csak arra gyakorolni.! 3. leszek a névsorban.. azthiszem.. szóval elég gyorsan túl leszek rajta. ^w^ Aztán minden letudta. 
Jövőhéten majd Bambi is ott marad velünk Baján és majd ketten mászkálunk.. legalább lesz valaki velem egykorú. :) Fél 1-kor indultunk haza, pedig már fél 10 körül végeztünk. 15 percig voltunk bent laborban, ami nekem 5 percnek se tűnt. XD ~megszűnt az időérzék.
Nem hittem volna, hogy sikerülnek a nyári terveim, de egyenlőre úgy látszik: vehetek gitárt, anya el akar küldeni zongoratanárhoz, nem éri ő be Bambival.. legfeljebb két tanárom lesz.. jó az! ^^ El mondtam a terveimet.. nem is tudom mi jött rám, mivel én általában nem merek a terveimről anyáéknak őszintén beszélni, de most ez is megvolt.! :D De ők megértették, sőt nagyon örültek is, hogy újra zenélni akarok. Annyira boldoggá tettek ezzel.♥ ~najóó.. azért nem mondtam én el mindent! De úgy érzem, kicsivel közelebb kerültem az álmaimhoz. Sőt még a jrockot is megdicsérték. Hát hihetetlen. *w*

csináltam pár képet a telefonommal, ami kisebb szerkesztés után egész szép lett:

 a főtér széle.


 unatkoztam padon ülve, miközben anya telefonált. :)

 az a folyó.. (elfelejtettem a nevét)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése