2011. máj. 14.

vége! :D

29/40.. azaz 72%. :) 
Most már csak hallgatásiban legyen meg a 8 pont.. és megvan! ^^ 
Korábban indultunk, alig aludtam 6 órát, de végül ott beszólítás előtt 15 perccel kínomban már csak röhögtem. X'D Jó.. én amúgy nem vagyok idegeskedős.. csak ha rossz a helyzet és gyorsan kétségbeesek (mint múltkor). De nagyon nagy megkönnyebbülés volt utána. Csak 5 percnek tűnt, amíg bent voltam, de Bambi azt mondta, rohadt sokáig voltam bent. :O Mindegy.~ Mikor mentünk le ketten a lépcsőn, hogy a kocsiból felhozzuk a sós mogyorót, éreztem hogy könnyezek. Csodás megkönnyebbülés volt. Vége van.. mindjárt az egész évnek is. :)

tegnapi kép, mikor még próbáltam gyakorolni. :)
na majd két év múlva újra lehet készülni.. csak akkor már középfokra. :P


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése