2011. jún. 7.

az időpocsékolás mestere

Ez vagyok én. Legalábbis most úgy érzem. Mindenféle sablont töltöttem le blogra, aztán azzal voltam el egy ideig, de végül rájöttem, hogy egyik sem tetszik. Jó nekem ez, amit most van még egy ideig. Nem értek én ezekhez a nagy sablonszerkesztésekhez. XD De nem is akarok. :)
Nem rég kb 34 km-es biciklitúráról értünk haza. :O Az osztály nagy részével elbicikliztünk Soltvadkertre, ott fagyiztunk osztálypénzből, aztán haza. Nem volt semmi a hazaút, de az odaút sem. Árokba estek többen, majdnem nekimentünk velünk szembe jövőknek, én elhagytam egyszer a papucsomat, stb. XD Jókat nevettünk, jó volt. De nagyon meleg volt, meg fárasztó, de túléltük! :D 
Ezek a mostani iskolanapok olyan jók. Tegnap egész infóórán zenét hallgattam telefonról, és nem szóltak érte, tesire se kell már múlt hét óta átöltözni, legtöbb órán szabad foglalkozásunk van.
Most már nem tudok, mit írni. Inkább megyek innen.. valami mással foglalom le magam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése