2011. jún. 10.

még több ilyet!

Az utolsó majálisunkat elmosta az eső. -__-' De végül is nem is sok kedvem volt kimenni (Bambival egyetemben XD). Délig voltunk suliban. Voltak vetélkedők a tornateremben, de mi nekünk semmi kedvünk nem volt lemenni. Én szinte egész 8-tól 12-ig alig hagytam el egyszer-kétszer a földrajztermet, az 1.emeletről meg aztán főleg nem mentem le. XD De nem csak én voltam így ezzel. Padon fekve zenét hallgattam, kártyáztunk a többiekkel, ettem, és rengeteget orrot fújtam. :P Hát persze, hogy már megint épphogy kigyógyulok a megfázásból, sikerül megint elkapni! .__. Pedig én nem vagyok olyan betegeskedős típus.
Aztán suli utáni szökés most könnyebb volt, mint múlt héten. Ketten hátul mentek ki a biciklitárolónál, én előre rohantam még Anett és Dorka előtt, és útközben csapódtam Enciékhez. Aztán jöttek ők ketten is, és mentünk Enciékhez. Annyira jó volt! *w* Énekeltünk egy csomót, beöltöztünk mindenféle őrült ruhába, ami mind Enié volt, képeket készítettünk, ettünk, meg ilyenek. Júúj~ félek a kutyájuktól. =/ Hatalmas és félelmetes.. és kiszakította a pólómat, de csak 3 centis a lyuk. :S Ja, meg persze röhögtem a végén már nem is tudtam, hogy min, az elején még volt rá okom. XD Nagyon jó volt megint veletek.
Még több ilyet a nyárra. Rengeteget!!!

az én ruhám nem is volt annyira rossz. :) a többiekéhez képest. XD

Holnap lehet megint ugyanaz lesz, mint múlthét szombaton volt. Annyi különbséggel, hogy most itthon lesz anya is. Megint jó nagyot sétálok, ha jó lesz az idő. Remélem jó lesz, mert eldöntöttünk, hogy olyan szép alakunk lesz a nyáron, mint az SNSD-s lányoknak.. így minél többet akarunk mozogni. XD Ez persze tuti nem fog sikerülni.. de azért talán el fogunk érni valamit. :3
Ja, és még kedden megkaptam a gitáromat! *w* Wáá~ olyan gyönyörű, imádom.!! De képet majd csak akkor fogok róla felrakni, ha elkezdődik végre a szünet, és elkezdek tanárhoz járni. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése