2011. jún. 19.

az utolsó pár napunk:)

Nem olyan rég mentek el a rokonok, akik még itt aludtak nálunk. Tegnap volt a ballagás (de arról majd későbbi bejegyzésben!). 15-én volt a bolondballagás, 16-án hajnali 1-ig a bankettünk. *w*
~összeszerkesztett képek következnek:

 (tudom, hogy kicsit kilóg, de amúgy meg nem olyan éles, na!.. és bocs, hogy senkitől nem kértem engedélyt, hogy felrakjam ezeket, de szerintem nem olyan felháborító egyik sem.)
Hát szép kis nap volt. :) Reggel már tökre siettem, hogy nem fogok odaérni a megbeszélt helyre (a wc-beXD), ahol majd bevárjuk egymást, mégis 2. lettem Enci után. ^^ Szépen el is ejtettem a telefonom odafelé a suli előtt, hogy az alig 2 hetes telefon képernyőjén meglett az első karcolás. *béna* Hogy minek öltöztünk be? Hát mi úgy fogalmaztunk: kurváknak. X''D Így kiálltunk volna 53-asra... húúha~! XD Első 2 órában évvégi hirdetés volt, amit már nagyon untunk elejétől kezdve. Kaptam kis mütyűröket meg csokit, cukrot azért, mert voltam két németes versenyen, meg a sikeres nyelvvizsga miatt. :) Az osztály 90%-a beöltözött, tökjó volt! ^^ Pedig előtte való nap azon gondolkoztam, hogy jól meg kéne másnapra betegedni, mert annyira nincs kedvem beöltözni, de végül lett hozzá kedvem, és élveztem is. Anya mikor meglátott azt mondta, olyan vagyok, mint egy kisjapánkislány. XD Fogalmam sincs, hogy miért, de kedves volt tőle. :') Utána még délután szenvedtünk egy sort, mert 2-re vissza kellett mennünk még egy utolsó szereplős próbára, de semmi kedvünk nem volt. Addig elmentünk fagyizni, hát viccesen nézhettünk ki. XD Bár én akkora már normálisabb külsőt varázsoltam magamnak. Aztán még kétszer elmondtam a szövegem, és vége. 
- Hát banketten szinte csak a tortáról készítettem képet, meg előtte otthon magamról. :) -
7-re mentünk a Tiszti Klubhoz (bár elég sokan késtek, de én nem:D), egy kis termet béreltünk ki. Rengeteg kaja volt, meg nasi, italok, és Henrik elhozta az egész gépét, hogy arról menjen a zene. :O Úgy 8-ig nem volt semmi, beszélgettünk kint az udvaron, sétáltunk, stb. Aztán néha buliztunk, táncoltunk, de csak amikor le volt kapcsolva a villany. XD A vége felé inkább kint voltunk, és hülyültünk, beszélgettünk. Dóri megint kiakasztott egyszer, pedig egész jól elvoltunk. Csak mikor már hússzor megkérdezi, hogy bemegyünk?, mondom: nem., de miért nem?! - le kéne ütni, hogy leálljon végre. Na de.. nem kell itt ezzel foglalkozni. ;D Még a buli elején meghozták a tortánkat, amit Betti rendelt. Rajta volt az osztálykép.. megettünk magunkat. :D Na, ki tudja, hol vagyok én?? Legelső sor (akik ülnek), balról a 3. :) Fél 2-kor értünk haza, anya ott volt, hogy Éva néninek is legyen társasága, mert amúgy egyedül lett volna, így meg jól elvoltak, és minket nem zavartak a bulizásban. A legvége meg már tiszta cuki volt. :3 Már csak Dóri meg én voltunk ott lányok, meg még hat fiú.. és Dóri csakúgy hülyeségből megkérdezi, hogy mi nem kapunk puszit? Erre mindegyiktől kaptunk puszit. *w* Meg már nem emlékszem, hogy volt, én öleltem meg Gergőt először vagy ő engem, csak azt tudom, hogy én szaladtam oda hozzá. ~Áhh.. ez a kis alkohol. X'D

Jövök még több beszámolóval! ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése