2011. jún. 20.

'ballag már...

Jún. 18-án 6 előtt már felébredtem, mert kicsit ideges voltam. Aztán az gyorsan el is múlt, hisz nem vagyok én olyan izgulós. ;) Meg mivel sok időm volt még, sok zenét is hallgattam, ami lenyugtatott. :) Negyed 9 helyett anya már 8 előtt elvitt a fodrászhoz, aki egyből hozzá is látott a dolgához, így negyed 9-kor már gyors léptekkel siettem hazafelé, hogy nehogy szétmenjen a hajam. 9 után már az iskolában voltam, hisz anyának már akkorra oda kellett érnie. Apa segített a rokonoknak megtalálni a sulit. Rettentően meleg volt, a tarisznyában lévő laminált, sulit ábrázoló lappal legyeztük magunkat egy páran. *ötletesXD* 10kor megszólalt a zene, és elindultunk lefelé a lépcsőn átkarolva a mellettünk állót, át az összekötő folyosón az alsó tagozatra, kiléptünk a vészkijáraton az udvarra, keresztül a sportpályán, és már mondták is a ballagó diákok neveit. *w* Elmentünk a nekünk felállított széksorokhoz, ahol a himnuszt megvártuk, csak azután ültünk le. 
Én ezt valahogy elfelejtettem, mert a mappa, amiben a szövegem is volt, rajta volt a székemen, és én azt letettem a szék mellé, aztán leültem. Erre nézem, hogy az összes többi ember áll. X'D *bénahülyefigyelmetlen* Remélem nem vette észre túl sok ember. Persze aztán gyorsan felálltam. Volt egy kis műsor. Felolvastam a majdnem egy oldalas ballagási beszédemet. Először remegtek a lábaim, de szépen el tudtam mondani, a végére már simán ment minden. Aztán hátrább léptem és míg a többi 6 ember a verset mondták, végignéztem a tömegen. Láttam egy csomó könnyekkel küzdő arcot, könnybe lábadt szemeket, annyira megható volt. Én is könnyezni kezdtem. 
Aztán rám zúdítottak rengeteg virágcsokrot, nem is fért el a kezemben. XD Hazamentünk a kb 20 vendéggel hozzánk, aztán étterembe ebédelni. Utána legtöbben el is köszöntek, mert messze laktak, és haza kellett menniük. Unokatesók meg a szüleikkel együtt ittmaradtak nálunk egy éjszakára, hogy majd vasárnap mennek haza.
Vasárnapra hulla voltam a két kisgyerektől. :S De mindegy. Most már nincs senki, aki zavarna. Apa tanul (gondolom japántXD) két szobával arrébb, papa nem rég ment haza, anya moziban. Tiszta nyugalom minden, amit úgy imádok. ^w^

És hát azért az ajándékokról se feledkezzünk meg! ;D
Amellett, hogy kaptam 7 nagy csokor virágot, meg 90ezer forintot, kaptam még ezeket, meg így néztem ki:
 képmagyarázat:
1. a ballagó diákok tarisznyája
2. jójó, tudom, hogy azt mondtam, hogy csak akkor rakom fel, ha már tanulni is fogok rajta, de még nem tudom, mikor lesz az első órám (a tanár már megvan!:D), és ez volt a legáhítottabb ajándék mind közül.  Sajnos nem teljesen látszik az ablakon bevilágító fénytől, meg el is van a kép fordítva, de most ezzel megelégszem. :P
3. mikor hazaértem a fodrásztól
4. amikor már túl voltam a ballagáson (az étterem wc-jében fotóztamXD)
5. ballagás előtt még otthon ünneplőben
6. habár nem nagy ajándék, mégis nekem nagyon sokat jelent ez a két füzet. *w* A magyartanáromtól kaptam (akit amúgy már kisgyerek korom óta ismerek, mert anya barátnője...) a ballagásom emlékére. Írt hozzá egy gyönyörű pár sort, ami csak nekem szólt. Annyira szerettem őt. Sose lesz még egy olyan jó magyartanárom, mint ő volt. A sok viccesebbnél viccesebb irodalom, vagy nyelvtan óra.. jaj de fog hiányozni. ='(
7. az mp4-em, ami most saját fénykép és nem netről leszedett XD
8. medál és gyűrű 

Szép nap volt. 

2 megjegyzés:

  1. izééé,a mobil is ballagási aji nem?:'D

    VálaszTörlés
  2. dede.. ma reggel jutott eszembe h azt nem raktam fel! de mindegy. XD

    VálaszTörlés