2011. jún. 5.

jó kis napok:)

Pénteken voltunk 5-en (csak a legjobbak! ;D) Tesco-ban. 35 percet késett a tesco-s busz. :P Többet azzal se megyünk! Alig volt ott időnk vásárolni, de végül nem is vettünk semmit. XD De legalább jól szórakoztunk. :) Utána visszamentünk busszal a városközpontba. Bementünk egy-két kínaiba. Vettem egy kék hajpántot meg egy nadrágot. Bambi kapott új telefont. Én is aznap kaptam meg az enyémet. :D (majd lesz róla kép) Fagyiztunk meg aztán hazakísértük Bambit. Szóval jó nagyot sétáltunk. Lett is annak nyoma a lábamon. =/ De attól még nagyon jó volt. El kellett szöknünk még mielőtt kimentünk a buszmegállóba a többiek elől. Hihetetlen, hogy nem is merjük mondani, hogy nélkülük megyünk, mert abból jó nagy sértődést lesz. Így inkább úgy Encivel futottunk, mintha kergetnének minket. XD Vicces volt. 
Szeretlek titeket! ~Anett. Bambi. Dorka. Eni.
Tegnap ebéd után otthonról sétáltam egészen a város széléig, megint Bambihoz. Aztán vele jöttünk hozzánk. Közben fagyiztunk. Nálunk elkezdte nekem tanítani az első zongoradarabom. Sikerült a nehezebbet választanom a két lehetőség közül. De az jobban tetszett, na. És mivel tegnap este még egy órát gyakoroltam, valamennyire megy is. :) Feküdtünk kint az udvaron, és zenét hallgattunk meg ilyenek... Animéztünk is. Aztán elég korán el kellett mennie. :P De azért jóó volt. :D
Ma meg az van, hogy nagyon meleg van. Lassan tényleg lehetne menni strandra. :P Még irodalomra verset kellene tanulni, meg gyakorolni a beszédet, hogy szépen menjen. Azon kívül nincs fontos dolgom. :)
~Szabadsááág!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése