2011. jún. 1.

nagyon szenvedek

Nincs mit csinálnom, persze tudom, hogy hasznosabban is eltölthetném az időmet, mint hogy össze-vissza szerkesztgessek. De most már elegem lett az előző kinézetből, és egy óra alatt sikerült összeszenvednem egy újat. Még ezen is van kivetnivalóm.. majd új fejlécet is fogok csinálni, nem mintha nem tetszene ez a Hiroto-s. Mert szerintem csodaszép. *w* ~Most nem a munkámat dicsérem, hanem magát a szép képet, és a rajta ábrázolt személyt. :) Először azon is gondolkoztam, hogy új blogot csinálok. De nem! inkább ebből próbálok minél többet kihozni. :D De most már kezd egyre jobban fájni a szemem. :S Bár lehet hogy csak a sötét Mozilla kinézettől, amit tegnap állítottam be. :P Mindegy.. akkor is tetszik. 
Úristeeen~ már június van. :D Mindjárt kezdődik a nyár.!! ^w^ Pénteken város lányokkal, szombaton meg első zongora óra Bambival.. meg minden egyéb. Húú.. a szombat miatt olyan rosszat álmodtam. XD Az volt benne, hogy kergettem egy macskát és nem tudtam elérni, és emiatt nagyon mérges lettem és letörtem három ujjamnak a legvégét mérgemben. :O (Azt a részét, ami az ujjunknak ott az utolsó ízületi része utáni rész.. és ott már szinte csak a köröm van. *megpróbált magyarázni*) Aztán rájöttem, hogy fogok én így szombaton zongorázni?? És tisztára kétségbeestem. ~Lényegében erről szólt, de voltak benne egyéb részek is. :P 
17 nap múlva ballagás. Ma megint beadtam az újraírt beszédet.. nagyon remélem, hogy most már nem lesz benne fogalmazási hiba, mert nincs kedvem még egyszer megírni. :P

Najóó~ erről ennyit, inkább elmegyek Peóniát olvasni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése