2011. júl. 15.

Alice Nine 30 Day CHALLENGE 1/6.

Csak úgy unaloműzőként, hisz azért nyáron van egy-két unalmas nap, ellopom ezt Tumblr-ről, és megcsinálom a 30 napot ötösével (azaz 6 bejegyzésben), mert azért nem akarok 30 bejegyzést ezzel kitölteni, hisz, aki nem ismeri és szereti őket, annak biztos már unalmas lenne a vége felé. :P Persze, majd közben írok én rendesen is, de ezt most szívesen megcsinálnám. Aki nem ismeri őket, az meg így járt, nem fogok én itt mindenkinek a kedvére tenni! XD 

1.nap - Hogyan és mikor ismerted meg az Alice Nine-t?
Egész pontosan 2010. március 21-én este történt meg az a történelmi esemény. XD És hogy hogyan? Éppen egy Hotdog profilt nézegettem, ahol a zenéknél fel volt sorolva egy csomó számomra akkor még ismeretlen együttes. Elkezdtem olvasni őket és az 'Alice nine' elnevezés nagyon megtetszett. Rákerestem YT-on, megtetszett a zene.. és valahogy ezzel kezdődött minden. Aztán persze megismerkedtem a tagokkal is. (De erre már csak 2010 nyár eleje körül került sor.:P) Persze a kis tudatlan, akinek még fogalma sem volt, mi az a visual kei, Shou-t és Sagát lánynak nézte egy kép alapján. De tényleg mindkettőjükről egy tök lányos kép volt.. honnan tudhattam volna?! XD De azóta már minden világos! ;D
2.nap - Kedvenc tagod?
Aki egy kicsit is jobban ismer engem, tudhatja hogy HIROTO! ^w^ Nagyon imádom őt. Már első látásra megtetszett a kinézete... Aztán megtudtam, hogy hasonlóan nagyon alacsony, mint én. (Bár még így is több, mint 10 centivel nagyobb, de na!XD) Lenyűgözött, ahogyan gitározik, lassan hirtelen mindent megszerettem benne. Valami példaképszerűséggé vált a szememben. Nekem kellett egy ember, akiért rajonghatok, úgyis, hogy sose láttam még élőben.. ~és ő lett az. (Mondjuk élőadásban már láttam többször neten keresztül, de az eléggé más.. bár már az is valami!) És még muszáj megemlítenem, hogy tud főzni, szeretem, hogy mindig készít magáról képeket, és van egy kutyája, Mogu, akit nagyon imád. És bolondos kissé nagyon, amilyen hülyeségeket képes megosztani a rajongókkal twitterén. XD *w* Nade.. nem akarok nyáladzani itt! X'D

3.nap - Kedvenc albumod?
GEMINI, de utána egyből jön a VANDALIZE. Mégis a Gemini-nél van a legjobb számarány, hogy mennyi tetszik, és mennyi nem. 13/14! Egy kivételével mindegyiket nagyon szeretem. ^^

4.nap - Kedvenc mini-album?
Ilyenből nincsen túl sok, hisz A9 mini-album összesen 3 db van. :P De akkor a legelsőt választanám, amit még 2004-ben adtak ki, és aminek a leghosszabb a címe: Gion Shouja no Kane ga Naru. Erről főleg a G3 (azaz Gokusai Gokushoku Gokudouka - milyen hosszú cím.XD) és a H.A.N.A.B.I. :)

5. nap - Kedvenc single?
Neee~ annyi single van, hogy képtelenség választani!!=/ Egyet semmiképp sem tudok kiválasztani, de kettőt már könnyebb. Azok pedig a Hana és a Senkou. Mert ezek azok, amiről minden számot nagyon szeretek. De azért még kiemelném a Stargazer single-t is, mert ugyan a Stargazer nem a kedvenc számom, de a Karmá-ért meg a Shinkirou-ért nagyon odavagyok, szóval ez ellensúlyozza. 


foly.köv.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése