2011. júl. 18.

helyzet.

~Christina Grimmie - Ugly.
Legnagyobb örömömre megtaláltam tegnap online a Hana Yori Dango 2.évadát magyar felirattal. De rájöttem, hogy az 1.évadból az utolsó 3 részt se néztem még meg. De annyira tetszik! :3 Domyoji Tsukasa.♥azaz Jun.*w* Úgyhogy most azt nézem, meg a You're Beautiful-t is elkezdtem. Abban meg egyértelműen Hong Ki a nagy kedvencem.:) De azon tegnap annyit röhögtem.. akkora hülyeségek vannak benne. XD 
Végül mégis megyünk nyaralni.. két helyre is, bár nem sok időre, meg csak belföldön, de ez is jó lesz. Már kicsit unom magam, néha-néha vannak programok, de így is unatkozok néha. =/ 
Kezd elromlani a gépes fülhallgatóm.:S 
Folytatnom kellene a A9-es 30 napos izét. Sajnos most ezután olyan kérdések jönnek, amiket nem nagyon tudok majd kifejteni, inkább csak elrizsázom. :'D
Tegnap elolvastam a régi naplóimat. XD Belsőleg nem sokat változtam szerintem. De azért a helyesírásom nem volt a legjobb. Azon röhögtem legtöbbet. 
Boldog szülinapot, Bambi! És egyben Taeminnek is! :)
De most megyek, mert Fruval gonosz tervet szövögetünk a klikkesedés ellen majd szerdára! ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése