2011. júl. 18.

Alice Nine 30 Day CHALLENGE 2/6.

Jöttem a folytatással! ^^ Megmondtam, hogy nem lesznek most ilyen kifejtős kérdések. Ez van. :P Most emiatt nincs is kedvem képeket berakni. :3 Csak gyorsan túlesek ezeken.

6.nap - Kedvenc PV?
Inkább a mostaniakat szeretem, mint a régieket. Ezeken felnőttnek látszanak már. Már ha megnézünk egy Mirror Ball-t meg egy Akatsuki-t, úúúristen.. mekkora különbség. :O Ha választanom kéne, akkor viszont én a Shunkashuutou-t választom (ami azért valamivel régebbi klip), mert abban annyira cuki, hogy még iskolás fiúcskák...

7.nap - Kedvenc dalod a ZEKKEISHOKU-ról?
Szerintem ez az a szám, amit legtöbben választanának, sok embernek az a kedvenc A9 száma. Nekem csak a Zekkeishoku albumról ez a kedvenc, azon kívül nem sokszor hallgatom: Q. (Igen ez a címe.) 

8.nap - Kedvenc dalod az ALPHA-ról?
Ebben az időben kezdtek el szerintem igazán fejlődni, és olyanná válni, amilyenek most. Ezen az albumom már jóval több nekem tetsző szám van. Ráadásul ezen van az a szám (Number Six), amihez kisfilmet csináltak, ami nagyon tetszett, mert tanulságos, és bemutatja a barátság fontosságát. De mégsem a Number Six, hanem a Zero a kedvencem erről az albumról. :)
9.nap - Kedvenc dalod a VANDALIZE-ról?
Ez már egy igazán jó, érett A9 album lett. Sok szám van, nem igazán tudok választani. Ha nagyon muszáj, akkor a Rainbows, de ott van még a www., Waterfall, Subaru, Kiss twice, Kiss me deadly... Ezeket mind rendszeresen hallgatom.

10.nap - Kedvenc dalod a GEMINI-ről?
Ez volt az első album, ami akkor jelent meg, mikor már fan voltam. :D Természetesen már aznap letöltöttem, és megszerettem. Mint már előbbi kérdésekben bizonyítottam, ez a kedvenc albumom. A GEMINI-0-eternal pedig azért a kedvenc számom róla, mert már mikor előzetesben a klipet megláttam, elsírtam magam. ^w^

...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése