2011. júl. 6.

hát csak olyan átlagos...

~NewS - Bambina.
(Bambinak mindig tök szerencséje van ilyen téren.XD Van Bambi című Plastic tree szám is, egy napon van a szülinapja Taeminnel [aki a kedvenc "sztárja"], egyidős lesz két hétig Minwoo-val, van olyan kulcstartója, mint Jaejoong-nak. pfuuu~ perszemáár!XD)
Na, a mai programom nem volt túl izgalmas. Leginkább olvastam. Jópár könyvet ki akarok még olvasni, meg mivel tetszik is a könyv, gyorsan haladok vele. :) Tanultam japánt, meg írtam kicsit. Meg kéne írnom egy-két be nem fejezett történetemet, meg újat is kéne írnom.. persze regényhez nekem nincs türelmem, szóval csak valami hosszabb valamit..:3 Délelőtt elég gyorsan eltelt, tekintve, hogy fél 11-kor még az ágyon ültem pizsamában, miközben zenét hallgattam, és azon gondolkoztam, lassan fel kéne öltözni. :'D
Anyának boldog szülinapot kívántam, mert ma van a szülinapja. (Bírtam volna, ha egy nappal előbb lenne neki, Shou szülinapján, miközben a névnapja meg Hiroto szülinapjakor van...XD)
Wáá~ nagyon bírom, hogy most már majdnem mindenkinek lett plörkje. Olyan jóó!^w^ De most már aztán plörköljetek!! ;D
Holnap város lányokkal. Most csak négyen leszünk...:) De jó lesz így is. Anya amúgy is ma már noszogatott, hogy menjek már valahova. Na majd holnap!! heeh~XD
Na több dolgot már nem tudok mondani, inkább megyek.
pussz! *olyan...hirotoféle!XD*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése