2011. júl. 5.

béke.

~B1A4 - Ok.
Ojee~ csináltam Plurk-öt magamnak. XD Olyan tök jó. :'D Ki is raktam ide is, bár először nem találtam, hogy hogy kellene kirakni, de aztán rájöttem. *jáájdeügyes:P*
Ma mint majdnem minden nap 10-kor keltem, aztán gyorsan csináltam egy-két dolgot fél 1-ig. Még mielőtt hozzáláttam volna az ebédhez, jött Dóri. Ő is ebédelt velünk, mert még ő sem ebédelt. (csak szendvicset..). Elmentünk városba, miután gépeztünk kicsit. Fagyiztunk, meg fogalmam sincs hány boltban voltunk. Ugyan alig volt nálunk pénz, minden második boltba be akart venni. XD Végül én bizsuboltban vettem magamnak 4 színes csatot. Kéket, rózsaszínt, zöldet meg narancssárgát. ^^  Aztán voltunk még játszótéren, ahol nem találtam semmi falra fogó követ, amivel írhattam volna a falra. :P Majd legközelebb viszünk otthonról krétát, jee~! XD Aztán még itthon SNSD klipeket néztünk, és próbáltuk eltalálni, hogy ki kicsoda. Ááá~ hogy ezek mennyire egyformák. Akiket mindig felismerek, az Sunny, Sooyoung és Hyoyeon, a többi 6 lány már bizonytalan. :P Háromnegyed 6-kor ment el. Kikísértem buszhoz, aztán hazajöttem, vacsoráztam. Szóval Dóri megbocsátott, és kibékültünk. :D
És most gondolkozok, mi értelmeset kellene még ma csinálnom. :3 Szerintem elkezdem doramákat letölteni, amíg tölt addig meg táncikálok, vagy japánozok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése