2011. júl. 4.

nomálisan.

~f(x) - Hot Summer.
Újra visszatért a mosolygós, optimista, normális énem.. azt hiszem. :) A hétvégén volt időm átgondolni a dolgokat. Tegnap három emberrel beszéltem. Kettőjüktől bocsánatot kértem. Kettőtől biztatást kaptam, és éreztem, hogy féltenek. Elmagyaráztam dolgokat, tisztáztam, amit kellett. Éreztem, hogy szeretnek, és ennyi nagyon is megfelel nekem!
Ennek alkalmából megint kicsit változtattam a kinézeten. Kicsit fekete minden, de a betűket majd próbálom minél színesebbé tenni, és ez majd feldobja. :D Nekem így tetszik.:)
Újabb félreértések, konfliktusok elkerülése végett, majd inkább írok a napi történésekről, mintsem érzésekről. Abban amúgy is lehet, hogy néha túlzok, vagy valaki nem úgy értelmezi, ahogy én értem... Van nekem naplóm is, abba írok amúgy is elég személyeset, itt nem szükséges. :P 
Nyugodtan olvassátok továbbra is! ^^ Mérsékelni fogom magam. ;D
Aztán most már próbálom csak élvezni a nyarat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése