2011. júl. 25.

R.I.P. Isshi

Ma értesült a világ arról a szomorú tényről, hogy a nemrégiben tíz évnyi munkásság után feloszló Kagrra nevű együttes énekese, Isshi (Shinohara Hitoshi) júl. 18-án elhunyt. Megkönnyeztem. Nem bőgtem azért, bár nagyon szerettem őt, de az utóbbi időben nem hallgattam sok Kagrrát... A feloszlásuk híre is kellemetlen volt, de az az érzésem, hogy mostanában egyre több híres ember hal meg, akiket szerettem.. és ez még rosszabbul esett. Remélem nem lesz több! Nyugodj békében, Isshi!
  ______________________________________________

És sok más:
Szeretem az olyan esős időt, mint a mai volt. *w* Nem túlzottan szeretem a meleget, főleg akkor, mikor itthon vagyok, és nincs mit csinálni. Akkorra pont ez az ideális! :3 

Mostanában azt hiszem egyre több, jrock-os álmom vannak. A mai álmomban jártam Takeru-val (a SuG énekesével). XD De annyira cuki volt! Rosszul éreztem magát, mert túl sokat evett, és én hazavittem hozzánk, hogy ott ápoljam. >^___^< De volt ebben az álomban még mindenféle más hülyeség is: pár volt évfolyamtárs, meg osztálytárs is benne volt (az egyik lelocsolt tussal XD), hatalmas 5 méteres italhűtő, amiben minden túl drága volt, létrák, stb, meg Takeru kis önfeláldozó volt. Ugyanis Bambival meg Dórival mentem haza, amikor őt is kísértem, és fel kellett mászni egy létrán, és Dórit Takeru felsegítette, mert nem bírt felmászni, aztán majd' összeesett, úgy fájt a hasa. Kis édes. :3 
Eddig tökre nem értettem, hogy miért olyanok vannak benne az álmomban, akik iránt amúgy nem mutattam érdeklődést.. csak ismertem őket, azt' ennyi. De szerintem valami titokzatos erő ezzel akar rávenni, hogy ők is tetszenének nekem, csak meg kellene ismernek őket jobban. Éééés~ igen ebben van igazság! Egész délután SuG-t hallgattam - kis túlzással! ;D És ugyanez volt a Tatsuro-s álmom után is a MUCC-al kapcsolatban. XD Szóval tökjóó! Tetszik Takeru kinézete meg hangja is. (Persze Hiroto lesz nálam mindig is az első...) De akkor is odavagyok érte. ^w^

Ma megittam életem első kávéját. :O Háát~ az úgy volt, hogy: Anya kérte, hogy csináljak neki, de csak ilyen instant kikeverős izéét (az is kávé, szóvaaal~XD), aztán hirtelen kedvem támadt nekem is inni, és csináltam magamnak is. Ízlett! ^^ Pedig én aztán már jó sokszor elmondtam, hogy én ugyan nem fogok soha inni, mert olyan hülye íze van... Hát változnak az idők, változok én is! X''''D 
Na, megyek You're Beautiful doramát nézni. Jobban tetszik, mint a Hana Yori Dango. Annak a 2. évadja nem túl jó, de azért végignézem.. hátha mégis jó sül ki belőle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése