2011. júl. 24.

századik! ^^

~SS501 - URMAN.
Már biztosan régen meglett volna a 100. bejegyzésem, csak képes vagyok mindig a már nekem nemtetsző bejegyzéseket kitörölni. :'D De most már nem fogok semmit törölni, megfogadom! Ez a blog is már több, mint egy éves, vannak benne jó és kevésbé jó dolgok. Gondolkoztam már sokszor, hogy törlöm, újat csinálok. De nem.. inkább nem! Ez a blog már jó sokat megért, és nem akarom ezt mind eldobni. És remélem, még jó sokáig tudom ezt használni, hogy írhassak magamról, meg velem kapcsolatos dolgokról. Azt persze már megtanultam, hogy nem kezelhetem teljesen naplóként, mert a túlzott őszinteségből bizony bajom származik. ~Saját bőrén tanul az ember...
5 nap múlva megyünk nyaralni. El se tudok képzelni, hogy fogom kibírni majdnem egy hétig net nélkül. Telefonra meg mp4-re igyekszek minél több számot és videót rátenni, hogy sose unatkozzak. Azért remélem nem lesz rossz. Jaj~ ismét feléledt a ViViD iránti szeretetem. Mostanában KAT-TUN-t hallgatok még sokat, meg MUCC-ot azután az őrült Tatsuro-s álmom után. Furcsa, hogy előtte sosem hallgattam, de az álmom után elkezdtem érdeklődni utánuk. Bár még mindig nincs meg szerintem elég számuk. XD Emellett még van nagyon sok minden, változó, hogy mit hallgatok... De azt tudom, hogy 29-éig sok zenét le kell töltenem, nehogy megegyen a sok utazás alatt az unalom.
Ma egy átlagos vasárnapi nap van. Alig tudok magammal mit kezdeni. Nem szeretem az ilyeneket, mert ilyenkor nagyon nem vagyok megelégedve magammal. Olyan béna vagyok, ááá~! Anya nincs itthon, ezért papáék meghívtak apát meg engem ebédre. Csináltak palacsintát is, amiben csokipuding volt. *w* Finom volt.
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése