2011. aug. 28.

gólyatábor ~aug.22-24.

Ugyan kicsit megkésve, de meséljek egy kicsit??
De csak szép rendezetten! ;D

aug.22. Hétfő:
Háromnegyed 6 körül keltem, apa vitt ki az állomásra 7-re. Először nem volt túl sok ismerős, viszont annál több ismeretlen arc. Aztán szép lassan összegyűltünk. Osztályonként kicsit elkülönültünk. Tartottak rajtunk kívül szerintem minden osztályban névsorolvasást. Vonatra szálltunk, aztán már le is szálltunk. Utazhattunk kb.10 percet se. :D Annál többet gyalogolhattunk a vasúttól ki a táborig. Közben kaptunk fekete csíkokat temperából az arcunkra, mert ez ilyen "katonai kiképzőtábor" volt. (Csak nekünk volt fekete a többieknek barna.) És tornáztunk is, meg menés közben énekeltünk, hogy : "Aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére. Pedig a rétes nagyon jó, kis bibósnak az való!" X'D A táborban 12 személyes szobákba kerültünk. (mi legalábbis.. voltak kisebb faházak is, meg kisebb szobák) Volt kisebb eligazítás, aztán még egy... Miközben kerestük, hogy hol a wc Dorkával, elkapott minket Milán (az egyik végzős), hogy számoljuk meg a macskaköveket. oO Eljutottunk 150-ig, aztán elengedett minket. :'D Feladataink voltak még, hogy készítsünk zászlót, házanként egy-egy túlélőcsomagot, dögcédulát (először azt se tudtuk, mi az XD), írjunk indulót (4-ből kb. 2 versszakot én költöttem), hajtogassunk magunknak csákót, és rajzoljuk le a tábor térképét. Eközben persze mindig volt, akinek feladatot adtak a végzősök, pl.: lemosni a tankot (a tábor területén áll egy tank) fogkefével, kocsimosás, "kútfúrás", stb. Írtunk szerelmes leveleket végzősöknek plusz pontok reményében. XD Ebéd után elmentünk tűzifát gyűjteni az esti tábortűzhöz az erdőbe. Este gitároztak a tűz körül mi meg énekeltünk, persze előtte még meg kellett válaszolni az összegyűjtött lufikon szereplő kérdéseket. Vesztettünk 15 pontot, mert gonoszul elloptuk az A-sok kérdését, miközben a lufi is az A-soknál volt. X'''D A tábortűz után takarodó volt. Voltak a szobában, akik egyből el is aludtak. Mi, akik nem tudtunk, de nem is akartunk még aludni, néha kint ültünk a teraszon lévő asztalnál, néha bent szenvedtünk. El is kaptak minket a végzősök, hogy miért nem alszunk.. másnap kaptunk is érte büntetést. :''D 3-kor már csak én meg Fruzsi nem aludtunk. :D Mi még kb negyed5-ig beszélgettünk. Szóval úgy 1,5 órát alhattam, mert 6-kor ébresztettek minket. Előtte persze még megszólalt 1-kor valami iszonyú hangos riasztószerű hang. Bettivel meg Zsófival arra tippeltünk, hogy biztosan tűz van az erdőben. X''D Aha, persze. Ekkor kérték a túlélőcsomagot. Sejtettem, hogy így lesz, mert mondták, hogy valami nagyon váratlan pillanatban fogják kérni, meg feltűnően sokszor mondták, hogy aludjunk, mert nem is gondoljuk, hogy milyen korán kell majd felkelnünk. :)
bakugrás is volt.. nem látszok a képen, csak a lábamnak egy része

aug.23. kedd
Miután keltettek minket 6-kor, gyorsan fel kellett öltözni, és volt reggeli torna. Azt hiszem, az még reggeli előtt volt, bár nem biztos. :P Utána sorversenyek voltak, meg kötélhúzás. Hát siralmas volt, hogy még a hatperesek (6/1) is legyőztek minket. Deháááát~ összesen 6 fiú van az osztályban, és mi álltunk a homokon, na! =/ Szóval ott jól leszerepeltünk. És utáljuk a pereseket!!! :'D Aztán jött a büntetés a előző esti fennmaradásért, mert még első felszólítás után úgy négyszer be kellett jönniük a szobánkba, mert nem akartunk lenyugodni. XD Az tábortűzi fákról lehullott leveleket kellett egyesével bepakolni a tűzrakóhelyre. Mindezt tűző napon. Közben Hippivel (amúgy Éva.- szerintem a legaranyosabb végzős, aki szecskáztatott minket) csináltak mások "életfát" (Zoli lett annak beöltöztetve) és azt őt kellett isteníteni. :D Délután volt ilyen vízibombás csata. Az jóó volt. :D Este meg koncert, volt amit végigbuliztunk sok osztálytárssal. Meg egyszer táncolt velünk az osztályfőnök is. Azt sajnáltam, hogy Fruzsi este elment, de a 3. nap úgyse volt már semmi az eredményhirdetésen kívül. Ezen az éjszaka is jó hangosak voltunk, de most már nem szóltak ránk. 2-kor ébresztettek éjszakai túrára, ami abból állt, hogy körül sétáltuk a tábor területét, és közben elkaptunk Batman-t, aki Milán volt igazából. A fiúknak kellett őt cipelni, mert nem akart felkelni, de táborig mégis el kellett vinni. Ezzel kapcsolatban a hírek viccesek terjedtek, mert Bambiék (a C-sek) már olyat hallottak, hogy találtunk egy hullát, és a peresek megverték. X''''D Aztán visszaértünk, és alhattunk.

támadnak minket.. védjük Lalit!

aug.24. szerda
Elég szarul voltam reggel. Azt hittem már elájulok. Dorkát sokszor szólongattam, és végül sikerült felkelnie, és elmentünk wc-re. :D Reggeliztünk, aztán kihirdették, ki hanyadik lett. a 4 osztály közül 3.-ak lettünk. Nem rossz az, örültem, hogy nem lettünk utolsók! ^__^ Utána 11 körül mentem haza Bambiékkal. :) ~És ennyi volt. 
 egy páran a 9.B-ból.. köztük vagyok én is ;D
Bár sok mindent még így is kihagytam, tudom, hogy jó hosszú lett. Ez van! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése