2011. aug. 28.

kicsitfeledékeny..

Elfelejteni olyasmit, amiben Hiroto is nagy valószínűséggel benne lesz? És láthatom őt élő adásban? És mégis elfelejtem?! Hogy lehetek ilyen hülye?! -__-' Tök nyugodtan elmentem 4-kor (pont mikor kezdődött) anyával biciklizni. És csak most, mikor meglátom facebook-on a képeket döbbenek rá, hogy hoppá~ ma volt ám adás. ^^'' Pedig még reggel eszembe volt, de valahogy ma nem ekörül jártak a gondolataim. Eleve, mire kezdeni akartam magammal valamit már 2 óra volt. Úgy elrepült az idő... Nagyon remélem, hogy fel lesz téve nemsokára netre, vagy le lehet tölteni, mert véleményeket olvasva, nagyon is jó adás volt. És benne volt Chiyu (SuG) is, mert valamit A9 vs. SuG adás volt ez. :P Nadee.. nem beszélek erről többet, épp csak meglepődtem, mert még mikor nem vagyok netközelben, és nem tudom nézni, akkor is eszembe jut, hogy épp mikor kezdődik.. erre most semmi. Namindegy..!
Amúgy tegnapelőtt itt aludt Bambi. 26-án megnéztük a Hana Yori Dango filmet, ami én nagy meglepődésemre, a sorozat folytatása. Ebben van az esküvő, mert a sorozat végén megkéri Domyouji Makino kezét.. meg még sok más minden. Emiatt viszont magyaráznom kellett Bambinak, mert ahhoz, hogy értse a filmet a doramát is látnia kellett volna. De tetszett neki, ez a lényeg. És szerinte is szebb Tsukasa, mint Rui. Bár nekem először Rui tetszett.. de most már nem. :D Aztán 27-én korán kellett kelnünk, mert én csak 8-ra kaptam időpontot kozmetikusnál, és elkísért. Aztán itthon elkezdtük a You're Beautiful-t. Megnéztük az első 6 részt. Ez kb. annyit jelent, hogy több mint 6 órát töltöttünk a nézésével. X'D Széép~. Ezzel is úgy járunk, mint a Junjou Romanticá-val: Én már láttam, megmutatom neki, neki nagyon tetszik, így én másodszorra is megnézem, csak ezúttal vele. :'D Aztán legközelebb már olyat kerítünk, amit még én se láttam, nehogy nekem unalmas legyen. ;D
Ma átlapoztam a matek könyvet, hogy egyáltalán tudjam, mit tanultunk mi tavaly. XD Aztán annyiban is hagytam, mert amit nem tudok már, azt nincs kedvem megint megtanulni. Majd lesz valamit, max. bekerülök a rosszabb csoportba, bár a jobbikba szeretnék, mert ott az osztályfőnök tanítana. *_* Bambival minimális mennyiségben németeztünk, vagyis szinte semmit. XD De majd csak lesz valami azzal is...~ :) És eldöntöttem, hogy nem fogom azt csinálni, mint tavaly, hogy évközben nem tanultam a japánt, mert így aztán jövő nyárra jól el is felejtem a dolgokat, pedig nekem az fontos. Nagyon fontos, és amúgy is imádom! ^____^ Meg amit már nagyon várok a suliban, az az angol, mert habár tanultuk mi második idegennyelvként, de 8.-ban már másfél órás óra helyett 20 perc (néha annyi se) volt megtartva, így aztán mondhatjuk úgy is, hogy nem ért semmit.. mert tényleg nem tudok szinte semmit. :/ 
Amúgy most Jin-től hallgatom unásig az Eternal-t. Mert annyira csodás. *___*

(Esetleg nem tudja valaki, hogy tudok beszúrni nem YT videót??)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése