2011. aug. 3.

itthon.

Hát hazaértem. :) Már nagyon vártam ezt. Utolsó egy napban már nem nagyon tudtunk mit csinálni. Még mindig pótolok, azaz blogotolvasok, meg képeket keresek, megmegmeg minden. Meg kellene nézni az elmaradt adásokat. De azt lehet, meghagyom későbbre. 
 ~Heart of Gold. *___*
Én úgy emlékszem, nem épp augusztusra mondták, hogy kijön a PV, de mégis tessék itt van! :D (Bár az is lehet, hogy én emlékszek rosszul. XD) Még csak rossz minőségűt láttam.. de eddig nem is bonyolódtam komolyabb keresgélésbe. Az új kinézet gyönyörű, sokkal jobban tetszik mint a Blue Flame-es, feketeruhás, fehérhátteres, kéklángos kinézet. :P Ez olyan szép színeees~. Jobban illik hozzájuk. :) 
Szóval a Lee Taemin-es fejléctől szépen elköszöntem, és ismét Alice nine van soron! :D 
Juhéé~ fent van a 7.része a You're Beautiful-nak magyar felirattal. :D Ennek örülök.
~Amúgy szörnyen érzem magam.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése