2011. aug. 6.

k-pop újdonságok *__*

Volt pár k-pop combeback, és más újdonság az utóbbi pár napban/egy-két hétben. Érdekes, hogy nekem szinte mind (már amiről tudok) nagyon is tetszik. ^^ Valami csak a klip miatt, van amiben nem is néztem a klipet. ~De nem akarok itt senkit fárasztani... Inkább jöjjön az, amiről beszélni akarok:
(Ja és aki meg ezeket nem szereti, inkább már most menjen innen! ;D)


(シャイニー)ジュリエット 日本 M.V ~ SHINee - Juliette japán verzió
Az eredeti (koreai) verziót több, mint 2 éve adták ki, most pedig a itt a japán debüt következő japán nyelvű klipje.. a Replay után. Én még mindig úgy vagyok, hogy ha japán dalt akarnak, akkor csináljanak valami újat, ne egy régebbit írjanak át koreairól japánra, de attól függetlenül nagyon tetszik. A klipen látszik, mennyit változtak dolgok 2 év alatt. ^^ Sokkal modernebb, és szebbek az álarcok is. Furcsa egy kicsit a jól megszokott koreai után hallani egy más nyelvűt, ugyanarra a zenére. Azon különösen mosolyogtam, ahol Minho az első refrén után rappel. Olyan szokatlan.. meg mintha kicsit akadozna benne, de attól még jó. *w* 
~És még egyéb mellékes, személyes megjegyzések/vélemények: Jonghyun-nak, örülök, hogy nem csináltak olyan hajat, mint a koreai verzióban, mert az nekem nagyon nem tetszett, de így szép. Nem tetszik viszont, hogy Key és Taemin hajszíne szinte/teljesen egyforma. Key meg Jonghyun "álarca" a legszebb. Key-é olyan lady gagás (az "álarca" a Telephone klipjében a cigis szemüvegre emlékeztet :D), de Key-t amúgy is a csapat dívájának nevezik, szóval neki pont ilyen kellett! Jonghyun-é meg azokkal a nagy fekete-fehér tollakkal... Taemin kék-zöld nadrágja.. ááá~ kellene egy olyan. *w* És most már meg kell tanulnom ennek a táncát a végéig, mert a felénél abbamaradtam, de ez most újra meghozta a kedvem. :)
És aminek hihetetlenül, vagy még annál is jobban örülök: a következő single-t a szülinapomon fogják kiadni!! :D  


Sunny Hill - Pray
Elsősorban a klip miatt. A dal nem nyűgöz le, még magyarul lefordítva sem. De a klip annyira nem megszokott. Sokkal másabb, mint akármelyik k-pop klip, amit láttam eddig. Nagyon tetszik. Még lehet, hogy idővel a dal is megszeretem. :)

4 Minute - Freestyle
Tipikus k-pop csaj-klip. :P De valamiért bejön. ^^ Főleg, mikor Hyuna rappel. :) Olyan boldog, és mosolygós szám/klip. Akaratlanul mosolygásra késztet, pont, mint a Boyfriend klipjei meg fellépései.

Super Junior - Mr. Simple
Ez meg olyan tipikus SuJu-s klip meg szám. Különösen a szövege tetszik, meg a tánc. :) 

Végezetül az új ZE:A, mert utólag ezt is megszerettem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése